قدرت‌نمایی دوباره صدا و سیما/ اگر می‌توانید دربی را پخش نکنید!

مسئولان فدراسیون فوتبال به نوعی رسانه ملی را تهدید کردند که اگر حق فوتبال پرداخت نشود، از ورود دوربین‌ها به ورزشگاه‌ها جلوگیری می‌کند و این کار را از دربی 85 پایتخت آغاز خواهد کرد اما نمایندگان صدا و سیما این تهدید را جدی نگرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، روز گذشته (دوشنبه) جلسه‌ای با حضور محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، علی‌اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال و نمایندگان صدا و سیما برگزار شد تا درباره بحث حق پخش مسابقات فوتبال صحبت شود.

مسئولان فدراسیون فوتبال به نوعی رسانه ملی را تهدید کردند که اگر حق فوتبال پرداخت نشود، از ورود دوربین‌ها به ورزشگاه‌ها جلوگیری می‌کند و این کار را از دربی 85 پایتخت آغاز خواهد کرد اما نمایندگان صدا و سیما این تهدید را جدی نگرفته‌اند.

مدیران صدا و سیما معتقدند فدراسیون فوتبال چنین کاری را انجام نمی‌دهد، چرا که نمی‌تواند جواب میلیون‌ها هواداری را بدهد که می‌خواهند پای تلویزیون بنشینند و بازی را تماشا کنند. آنها در جلسه اعلام کرده‌اند که اگر فدراسیون فوتبال می‌تواند، چنین کاری را انجام دهد. باید دید تاج واقعا تهدید خود را عملی خواهد کرد یا مانند گذشته به وعده‌های صدا و سیما دل می‌بندد.

604

کد خبر: 850564

وب گردی

وب گردی