ضرورت  مرور اسناد مصوب شورا درباره آموزش و پرورش

یک عضو شورای شهر تهران گفت: باید اسناد مصوب شورا درباره آموزش و پرورش را مرور کنیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، احمد مسجدجامعی در شانزدهمین نشست شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما در خصوص آموزش و پرورش ۱۸ مصوبه در شورای اسلامی شهر تهران داریم.

وی افزود: برخی از این مصوبات شامل ایمن سازی مدارس در برابر خطر زلزله است و سند آن مربوط به سال ۸۳ است یا چگونگی ارائه تسهیلات از سوی شهرداری برای توسعه فضاهای آموزشی که سند آن مربوط به سال ۸۵ است.

مسجدجامعی با بیان اینکه باید اسناد را مرور کنیم، گفت: بسیاری از انتقادهایی که امروز از سوی مدیرکل آموزش و پرورش تهران مطرح شد سندهای آن موجود است و باید موفقیت و عدم موفقیت را برای برنامه ریزی آینده ارائه و مرور کنیم.

وی ادامه داد: در دوره وزارت فانی گزارش هایی ارائه و قرار شد تعدادی از مدارس را مشخص کنند که تقویت نرم افزاری آن برعهده مدارس و سخت افزاری آن برعهده شهرداری باشد؛ گزارشی از اینها هنوز ارائه نشده است.

مسجدجامعی افزود: در حدفاصل سالهای ۹۳ تا ۹۶، ۱۱۳.۵ میلیارد تومان اعتبار آموزش و پرورش از شهرداری دریافت کرده است و این رقم تصاعدی بوده است، اثربخشی تخصیص این اعتبارات و شیوه های بهبود این اثربخشی بسیار مهم است.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه از آغاز مهرماه ۳۰ درصد به حجم ترافیک تهران اضافه می شود، گفت: یکی از دلایل مهم آن پراکندگی نامناسب مدارس است. استقرار محل درست و مناسب برای آموزش و پرورش بسیار مهم است که اینها باید پیگیر شوند

مسجد جامعی تصریح کرد: نجفی ریشه در آموزش و پرورش دارد، ضمن اینکه ما ۶ بند مشترک با آموزش و پرورش در بحث سند تحول داریم که امیدواریم با پیگیری اینها بخشی از مشکلات آموزش و پرورش کاهش یابد.

706

کد خبر: 850652

وب گردی

وب گردی