استاندار کرمان: اجرای پدافند غیرعامل در گرو همکاری تمام ارکان جامعه است

وی اجرای پدافند غیرعامل را در گرو همدلی و همکاری همه ارکان جامعه دانست و گفت: در چهار سال گذشته بحران‌های کارگری استان را با گفت‌وگو حل و فصل کرده‌ایم که نشان از درک و فهم بالای مردم استان کرمان داشته است.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان صبح امروز سه شنبه دوم آبان ماه در پنجمین جلسه شورا و ستاد نکوداشت هفته پدافند غیرعامل استان کرمان گفت: اگر در بخشی از کارها با همکاری همه ارکان حکومت، استان کرمان برگزیده می‌شود این افتخار برای همه مردم استان است.

وی با تشکر از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان، اظهار کرد: به مرور زمان به اهمیت پدافند غیرعامل واقف می‌شویم، قابل توجه است که هر اقدامی که منجر به کاهش آسیب‌پذیری در کشور می‌شود به نوعی همان پدافند غیرعامل در همان حوزه خواهد بود.

استاندار کرمان ادامه داد: مثلث توسعه اقتصادی نیز یک نوع پدافند غیرعامل در استان کرمان در راستای تقویت اقتصاد استان بود، به گونه‌ای که با اجرای آن با فقر و جهل جامعه مبارزه کرده ایم و اقتصاد استان را در برابر تهدیدات مصون‌سازی کردیم.

وی اجرای پدافند غیرعامل را در گرو همدلی و همکاری همه ارکان جامعه دانست و گفت: در چهار سال گذشته بحران‌های کارگری استان را با گفت‌وگو حل و فصل کرده‌ایم که نشان از درک و فهم بالای مردم استان کرمان داشته است.

رزم‌حسینی با تأکید بر این‌که اگر پدافند غیر عامل را جدی بگیریم بستری برای تعالی یک کشور و استان ایجاد خواهیم کرد، ادامه داد: بودجه استان کرمان بیشتر از سایر استان‌های کشور نیست اما اقدامات موثری با جذب اعتماد مردم در زمینه سرمایه‌گذاری و اقدامات عمرانی و حتی اجتماعی انجام داده‌ایم که یکی از این اقدامات اجرای طرح نجات است که هم‌اکنون حدود یک سال و نیم از اجرای این طرح می‌گذرد و شاهد دستاوردهای نسبتاً خوبی در این زمینه هستیم.

وی ادامه داد: باید کارنامه واقعی بدون بزرگنمایی و با بیان اقدامات موثر، چالش‌ها و مشکلات به مردم ارایه دهیم، تا همه از مسایل استان و کشور مطلع باشند، چون معتقدیم این اقدام باعث تقویت انقلاب اسلامی خواهد شد.

استاندار کرمان آیت الله «هاشمی رفسنجانی» را رهبر عقل‌گرا در کشور دانست و خاطرنشان کرد: مرحوم آیت الله «هاشمی رفسنجانی» همواره به مدیران توصیه می‌کرد که باید دعواهای سیاسی، خط بازی‌ها و باندبازی‌ها را کنار بگذارید.

وی با تأکید بر این‌که همه ارکان‌ جامعه باید درگیر معیشت مردم باشند، یادآور شد: نمی‌دانم چرا نتوانستیم از سرمایه‌های اجتماعی به‌درستی استفاده کنیم اما معتقدم در آینده مهم‌ترین چالش مردم ایران معیشت خواهد بود.

901

کد خبر: 850728

وب گردی

وب گردی