دکتر ولایتی: حذف پست های غیرضروری دانشگاه آزاد از هزینه ها می کاهد

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: لازم نیست واحدها همه پست های سازمانی به خصوص در حوزه اجرایی داشته باشند، حذف پست‌های غیرضروری، کاهش هزینه ها را بدنبال خواهد داشت.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی اکبر ولایتی بر کاهش هزینه های غیرضروری تاکید کرد و افزود: رقابت مطلوب بین واحدها و مراکز دانشگاهی سبب می شود تا توانایی های بالقوه آنان بالفعل تبدیل شود.

وی با اشاره به برگزاری کلاس های مشترک در علوم پایه ادامه داد: در تاسیس و جذب رشته محل ها، بازار کار و نیاز جامعه را در نظر بگیرید.

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه آینده کشور بستگی به تربیت متخصصان متدین دارد، گفت: ارتقای کیفیت مدارس و آموزشکده های سما می تواند نیاز کشور به متخصصین متعهد و زبده را تامین کند.

دکتر ولایتی با اشاره به اهمیت جایگاه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها افزود: معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سعی دارد تلفیقی بین نمایندگان مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با مسئولان فرهنگی انجام دهد که در نهایت بیشتر کار در دست نهاد باشد.

وی اظهار کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها یک واحد سازماندهی شده زیر نظر مستقیم مقام معظم رهبری است و برای همه مراکز آموزش عالی یک برنامه عمومی دارد و لذا همه برنامه ریزی ها در دانشگاه ها باید منطبق با دیدگاه های مقام معظم رهبری و اهداف نظام طراحی شود.

منبع: ایرنا

کد خبر: 850770

وب گردی

وب گردی