دربی قطعا پخش تلویزیونی دارد

در شرایطی که 2 روز تا برگزاری دربی 85 زمان باقی مانده شایعاتی در مورد عدم پخش این مسابقه شکل گرفته که به نظر نمی رسد جدی باشد و تحت هر شرایطی دربی قطعا پخش می شود.

به گزارش ایسکانیوز ، روز گذشته جلسه ای با حضور محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، علی اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال و نمایندگان صدا و سیما برگزار شد تا در خصوص بحث حق پخش مسابقات فوتبال بحث و بررسی صورت گیرد.


البته این جلسه در پایان بی نتیجه ماند؛ چرا که طرفین بر سر حق پخش بازی به توافق نرسیدند و به همین دلیل شایعاتی در مورد عدم پخش دربی شکل گرفت، اما مشکلی در مورد پخش دربی وجود ندارد و اگر هم ممنوعیتی در این زمینه وجود داشته باشد، مربوط به ورود دوربین های برنامه های جنبی صدا و سیما است که بعد از مسابقه اقدام به پخش تصاویر آن می کنند.


با توجه به شرایط حق پخش اینبار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و همینطور فدراسیون فوتبال در دریافت حق پخش بسیار جدی تر از همیشه به نظر می رسند و به دنبال کسب امتیاز از درآمد سرشار این مسابقه هستند، اگرچه تحت هر شرایطی دربی 85 از تلویزیون پخش خواهد شد.

602

کد خبر: 850774

وب گردی

وب گردی