تصویب یک  فوریت کلیات طرح بودجه سال آینده شهرداری تهران درشورای شهر

یک فوریت کلیات طرح بودجه سال آینده شهرداری تهران با اکثریت قاطع در صحن علنی شورای شهر به تصویب رسید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، کلیات طرح بودجه سال آینده بودجه شهرداری تهران در شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران با ۱۸ رای از ۱۸ نفر حاضر در جلسه به تصویب رسید.

مرتضی الویری عضو شورای شهر تهران در خصوص این طرح اظهار داشت: با توجه به اهمیت و مشارکت تمامی کمیسیون ها پیشنهاد یک فوریت این طرح، مطرح شد.

محمد سالاری دیگر عضو شورا نیز گفت: هنوز یک سال و نیم از برنامه دوم پنج ساله شهرداری باقی مانده و تخصیص بودجه مطابق افق این برنامه نیست و مبتنی بر سلیقه مدیران بوده است.

وی تاکید کرد: باید سیاست ها و رویکردهای الزام آور برای شهرداری برای بودجه ۹۷ مشخص شود و پیشنهاد می کنم این طرح به صورت عادی مورد بررسی قرار بگیرد.

محمود میرلوحی به عنوان موافق این طرح گفت: بحث بودجه مطمئنا نیاز به کار کارشناسی دارد و اعضا بیش از ۵ ماه است که بر روی آن در جلسه های تخصصی روی این موضوع کار کرده اند.

مجید فراهانی اما با تاکید بر اظهارات سالاری تصریح کرد: گزارش عملکرد بودجه سال گذشته شهرداری باید تا اول دی به صحن شورا ارایه و سپس بودجه سال جدید را تصویب کنیم.

درنهایت با اعلام محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران این طرح به رای گذاشته شد و با اکثریت قاطع یک فوریت آن به تصویب رسید.

همچنین در دستور دیگر جلسه امروز حجت نظری با ۱۷ رای از ۱۸ رای ممکن به عنوان نماینده شورای شهر تهران جهت عضویت در کمیته اجرایی مصوبه دستورالعمل چگونگی مشارکت شهرداری در ایجاد، توسعه و ساماندهی فضاها و اماکن ورزشی شهرداری انتخاب شد.
706

کد خبر: 850780

وب گردی

وب گردی