جلسه آشنایی با آیین‌نامه و مقررات برای دانشجویان جدید  واحد بابل و مرکز آموزشی سما

جلسه توجیهی دانشجویان جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل و مرکز آموزشی سما با حضور رئیس، اعضای هیات رئیسه، استادان و دانشجویان به منظور آشنایی با آیین‌نامه و مقررات حوزه‌های مختلف دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در این مراسم با تسلیت اربعین سید وسالار شهیدان حسین بن علی (ع) و یاران با وفایش و با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل به لحاظ سال تاسیس جزو نخستین واحد های استان مازندران است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در خردادماه سال 1365 با هدف بالا بردن سطح اطلاعات علمی مردم در زمینه های مختلف و تعلیم و تربیت نیروهای متخصص و متعهد جهت رفع نیازهای علمی و فنی جامعه با تاسیس سه رشته پزشکی، مامایی و پرستاری در مقطع کارشناسی و 170 دانشجو فعالیت خود را آغاز کرد.

دکتر همایون موتمنی با بیان اینکه کار دانشجویان درجامعه کسب علم و دانش است، بیان کرد: جویندگان علم دانش با انجام تحقیق وپژوهش در بخش آموزش و فرهنگ، با استفاده ازامکانات، تجهیزات آزمایشگاهی و کمک خدمات آموزشی دانشگاه برای پویایی و شکوفایی کشور تلاش کنند.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت یک دانشجو را داشتن یک برنامه دقیق و اساسی و پایدار دانست و خاطرنشان کرد: دانشجویان با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری در ارتقاء سطح کیفی فرهنگ اسلامی و کسب علم و دانش از استادان دانشگاه گام بردارند.

رئیس واحد بابل گفت: هدیه حضرت امام خمینی ره، در بدو تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی موجب شد به برکت هدیه این دانشگاه توسعه پیدا کند و امروز هم با رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور دکتر ولایتی درهیأت موسس وهیأت امنا و دکتر فرهاد رهبر به عنوان رئیس دانشگاه توجه به مسائل فرهنگی و اعتقادی و علمی سرلوحه فعالیت های کاری دانشگاه قرار گیرد.

رئیس واحد بابل تأکید کرد: کسب علم، دانش وفرهنگ اسلامی اولویت فعالیت های دانشگاهی دانشجویان باشد و در کنار تحصیل، به فعالیت های فوق برنامه فرهنگی توجه نمایند.

موتمنی افزود: دانشجویان عزیز فعالیت های فرهنگی را جدی بگیرند در برنامه های فرهنگی به ویژه شرکت درمسابقات قرآن وعترت(ع)، مراسم زیارت عاشورا،عضویت در تشکل های دانشجویی و شرکت در نماز جماعت پیگیری کنند.
سخنرانی سیف اله فرزانه معاون فرهنگی ودانشجویی، دکتر سید علی نبوی معاون آموزشی، دکتر ناصرعلی یداله زاده معاون اداری مالی و دکتر رضا چنگیزی معاون پژوهش و فن آوری به منظور آشنایی با آیین‌نامه و مقررات حوزه‌های مختلف دانشگاه و پخش کلیپ بسیج دانشجویی و توزیع فرم عضو گیری دفتر فرهنگ اسلامی، بسیج دانشجویی و هلال احمردانشجویی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

کد خبر: 850837

وب گردی

وب گردی