نخستین دوره لیگ تکواندو به شیوه جام جهانی برگزار شد

نخستین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی میان دو تیم لوازم ورزشی کوروش و پاس قوامین انجام شد که در پایان این رقابت‌های حساس و نفس گیر تیم پاس قوامین موفق شد جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را بدست آورد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره رقابت‌های لیگ به شیوه جام جهانی (تیمی 5 نفره) در رده‌سنی جوانان و بزرگسالان "یادواره شهید روزبه هلیسایی (شهدای تکواندوکار مدافع حرم)" با حضور 150 تکواندوکار در قالب 12 تیم و 4 گروه برگزار می‌شود.

رقابت‌های مقدماتی و یک چهارم نهایی گروه اول و دوم روز گذشته (دوشنبه) انجام شد و دیدارهای گروه سوم و چهارم (7 تیم) امروز (سه شنبه) در فدراسیون تکواندو پیگیری می‌شود.

در مرحله مقدماتی تیم های ملوان نداجا، پاس قوامین و منطقه آزاد ارس در گروه سوم و شهرداری ورامین، هیات تکواندو سرپل ذهاب، باشگاه فرمانیه و تیم لوازم ورزشی کوروش در گروه چهارم با یکدیگر مبارزه کردند که در پایان 4 تیم صعودکننده از این دو گروه به مرحله یک‌چهارم نهایی معرفی شدند.

در این مرحله و در نخستین مبارزه دو تیم پاس قوامین و لوازم ورزشی کوروش رو در روی یکدیگر قرار گرفتند تا جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را بدست آورند اما در نهایت این شاگردان مرتضی سلطانی بودند که با نتیجه 31 بر 18 به نیمه نهایی راه پیدا کردند.

تیم لوازم ورزشی کوروش با ترکیب امیرحسین سعیدی، امیرحسین جلالوند، بهنام اسبقی، محمد امامی، جلال خدامی . بهزاد ایلخانی (بازیکن ذخیره) به مصاف رقیبش رفت.

هدایت این تیم را کوروش رجلی به عنوان سرمربی، حسن باقگرایی و فرزاد عبداللهی به عنوان مربی برعهده داشتند و سید شهاب الدین حسینی نیز سرپرست تیم است.

محمدصادق دهقانی، سروش احمدی، عرفان حیدری، مهدی قیاسی زاد، پوریا عرفانیان و محمد صفایی (بازیکن ذخیره) نفرات حاضر در تیم پاس قوامین بودند.
هدایت این تیم برعهده مرتضی سلطانی به عنوان سرمربی، جواد فریدونی و مهدی احمدی به عنوان مربی است و نوراله خاوری نیز به عنوان سرپرست تیم را همراهی می کند.

گفتنی است، مرحله نیمه نهایی و فینال مسابقات نیز روز پانزدهم آبان‌ماه با حضور 4 تیم راه یافته به این مرحله برگزار می شود تا قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.

602

کد خبر: 850952

وب گردی

وب گردی