انتخابات مجمع عمومی کانون دانشجویی هلال احمر واحد بوکان برگزار شد

انتخابات مجمع عمومی کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در سالن اجلاس علامه جعفری این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز از واحد بوکان، انتخابات مجمع عمومی کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در سالن اجلاس علامه جعفری با حضور نجف آذرنیوتور معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی برگزار شد.

یداله رشیدی معاون اداری و مالی این دانشگاه ضمن عرض خیرمقدم به حاظرین به فعالیتهای نیکوکارانه جمعیت هلال احمر اشاره نمود و افزود: انجام فعالیت های نیکوکارانه در جمعیت هلال احمر با توجه به رسالت ذاتی و عملکرد بین المللی آن، متمایز از سایر دستگاه هاست.

وی در ادامه افزود : هلال احمر مجموعه ای داوطلب محور است و رسالت جمعیت باعث می شود تا هیچگونه محدودیتی برای حضور اعضای داوطلب در این مجوعه وجود نداشته باشد.

سپس در ادامه نجف آذرنیوتور معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی ضمن تشکر از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان به اهداف کانون دانشجوی هلال احمر اشاره نمود و افزود: کانون دانشجویی هلال احمر، نهادی است غیرسیاسی و غیردولتی که در راستای اصول هفت‌گانه و اهداف چهارگانه شامل تلاش برای تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان‌ها،‌ کوشش برای برقراری صلح و دوستی و همچنین حمایت از سلامت و زندگی انسان‌ها و آمادگی و توانمندی برای امداد و نجات و کمک‌های اولیه در حوادث به مردم آسیب‌دیده در راستای تحقق اهداف سازمان جوانان هلال احمر در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور تشکیل می‌شود.

آذرنیوتور افزود: در این کانون‌ها با برنامه‌ریزی برای عضوگیری و بهره‌‌مندی بهینه از توان و ظرفیت دانشجویان، بستر مناسبی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، امدادی، بشردوستانه و تحقیقات علمی همسو با اهداف جمعیت هلال احمر که در اساسنامه آن تصریح شده است، ایجاد می‎شود.

آذرنیوتور، جذب، سازماندهی و تربیت دانشجویان در راستای آماده کردن آن‌ها در انجام خدمات امدادی و اجتماعی مورد نیاز جامعه به ویژه هنگام بروز حوادث طبیعی و غیر مترقبه را از وظایف این کانون برشمرد.

سپس در ادامه دکتر انور ضیائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان به نقش و تأثیر جوانان و دانشجویان در پیشرفت جامعه اشاره نمود و افزود: شما دانشجویان با حضور در کانون هلال احمردانشجویی، نه تنها در سازمان جوانان و مجموعه جمعیت هلال احمر، بلکه در کل کشور به عنوان عناصر ارزشمندی شناخته می شوید. که با انجام خدمات امدادی و اجتماعی، مفاهیم بلند بشردوستی و نوع دوستی را به مردم معرفی خواهید کرد.

وی با بیان اینکه حضور جوانان در انجام خدمات داوطلبانه، خاطره ایثار و از خودگذشتگی جوانان در دوران جنگ تحمیلی را زنده می‌کند و حضور شما در کنار مردم باعث آرامش خاطر مردم می شود و این موضوع از ارزش والایی برخوردار است

در ادامه کاندیداهای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان به معرفی و ارائه برنامه های خود پرداختند و پس از برگزاری انتخابات، تعداد 14 نفر کاندید شده که در بین این 14 نفر 5 نفر بعوان عضو اصلی و 2 نفر به عنوان علی البدل انتخاب شدند که هادی احمدی، ناهید فلاح، سارا رشیدی، آرام آلانی، الهه کریمی بعنوان عضو اصلی و سحر مام کریمی و فائزه بابا بعنوان علی البدل انتخاب شدند.

کد خبر: 850989

وب گردی

وب گردی