اعضای کمیسیون آموزش از پاسخ های غلامی گزینه پیشنهادی وزارت علوم راضی بودند

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی پس از جلسه این کمیسیون با گزینه پیشنهادی وزارت علوم گفت: برداشت شخصی ام از نظر اعضای کمیسیون آموزش راجع به گزینه پیشنهادی وزارت علوم این است که اعضای کمیسیون آموزش از پاسخ ها راضی بودند و با وی همراهی می کنند.

محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، با اشاره به جلسه اعضای کمیسیون آموزش مجلس با گزینه پیشنهادی وزارت علوم گفت: آقای غلامی به خوبی پاسخ سوالات نمایندگان کمیسیون آموزش را داد و احساس شخصی من این است که اعضای کمیسیون آموزش مجلس از پاسخ های آقای غلامی گزینه پیشنهادی وزارت علوم راضی بودند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بحث های فرهنگی، آموزشی، آموزش عالی، آمایش سرزمین ، ارتباط با صنعت، پژوهش های کاربردی و حوزه های مختلفی از آقای غلامی سوال شد، مثلا راجع به اقتدار و مدیریت وی که آیا امکان نفوذ برخی وجود دارد که ایشان این موارد را منتفی دانستند.

زاهدی در پایان خاطر نشان کرد: برداشت شخصی ام از نظر اعضای کمیسیون آموزش راجع به گزینه پیشنهادی وزارت علوم این است که اعضای کمیسیون آموزش از پاسخ های وزیر راضی بودند و با وی همراهی می کنند.

کد خبر: 851097

وب گردی

وب گردی