کمیسیون آموزش در خصوص گزینه پیشنهادی وزارت علوم نظری ندارد/ تصمیم گیری به نمایندگان مجلس واگذار شد

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت:  گفت و گوی صریح و صمیمی با آقای «غلامی» در کمیسیون آموزش انجام شد؛ کمیسیون آموزش به عنوان کمیسیون اینجا نظری ندارد و تصمیم گیری را به خود نمایندگان مجلس واگذار کرد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز در خصوص جلسه اعضای کمیسیون آموزش با «غلامی» گزینه پیشنهادی وزارت علوم گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون آموزش ده ها مسئله را با آقای غلامی به صورت شفاف مطرح کردند؛ اینکه آیا وزارت علوم دوباره به دنبال حاشیه سازی می خواهد برود یا نه؟ آیا خودتان وزیرید یا اینکه فقط ماشین امضا هستید؟ آیا حاضرید این تابلوی باشگاه سیاسی را از بالای وزارت علوم بردارید؟ آیا حاضرید اشتباهات وزارت علوم را در بخش بورسیه ها بپذیرید؟ آیا حاضرید آن ظلمی را که به تعبیر رهبر معظم انقلاب به کشور و نظام واقع شد هر چه سریعتر جبران کنید؟ برای بازگشت چرخه توسعه علمی کشور به سرعت قبل چه اقداماتی را می خواهید انجام دهید؟ در بخش پایان نامه های دانشجویی و ساماندهی و کپی رایت و...چه اقداماتی می خواهید انجام دهید؟ بحث ارتقای اساتید، آمایش سرزمین و ده ها مسئله دیگر در کمیسیون آموزش با آقای غلامی به صورت شفاف مطرح شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: گفت و گوی صریح و صمیمی با آقای غلامی در کمیسیون آموزش انجام شد؛ مطالب خیلی شفاف به آقای غلامی منتقل شد و ایشان هم پاسخ هایی ارائه کردند؛ کمیسیون آموزش به عنوان کمیسیون اینجا نظری ندارد و تصمیم گیری را به خود نمایندگان مجلس واگذار کرد.

براساس این گزارش، جلسه رای اعتماد دکتر غلامی گزینه پیشنهادی وزارت علوم، روز یکشنبه ۷ آبان برگزار می شود.

کد خبر: 851098

وب گردی

وب گردی