بیست و نهمین همایش بین المللی بیماری های کودکان برگزار می شود

بیست و نهمین همایش بین المللی بیماری های کودکان از 4 تا 7 آبان در مرکز طبی کودکان برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر رضا شروین بدو دبیر اجرایی بیست و نهمین همایش بین المللی بیماری های کودکان این همایش را بزرگترین همایش بیماریهای کودکان کشور معرفی کرد و گفت : هرساله با همکاری مرکز طبی کودکان به عنوان قطب علمی اطفال و مرکز تحقیقات رشد و تکامل، گروه کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران، دفتر یونسکو در ایران، دانشکده پرستاری و مامایی، اداره سلامت و بهداشت وزارتخانه، اداره ژنتیک دانشگاه علوم پزشکی و همچنین انجمن های غدد و انجمن مغز و اعصاب کودکان در این بیمارستان برگزار می شود.

وی افزود: محل برگزاری همایش، سالن های همایش مرکز طبی کودکان و همچنین تالار امام وابسته به مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) است .

رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان از سه بخش اصلی همایش خبر داد که یک بخش همایش بین المللی بیماریهای کودکان است و ادامه داد : دومین بخش همایش بهداشت سلامت و تکامل کودکان است که با همت اداره سلامت کودکان و اداره سلامت خانواده وزارت بهداشت برگزار می شود و بخش سوم همایش پرستاری که دومین همایش بین المللی و پانزدهمین همایش پرستاری است.

وی یادآور شد : رشته های متعدد مربوط به طب کودکان که به صورت پنل سخنرانی خواهند داشت و برنامه های جداگانه که با همکاری اداره ژنتیک برگزار می شود از دیگر بخش های همایش هستند.

دکتر بدو گفت : سمینارهای یکروزه ، روز قبل از کنگره از جمله دیابت در کودکان، مراقبتهای ویژه کودکان، اختلالات تشنجی کودکان و تشنج ناشی از تب نیز برای این همایش برنامه ریزی شده اند.

دکتر بدو از برگزاری سمینار تله مدیسین که برای اولین بار با همکاری دانشکده مجازی برگزار خواهد شد خبر داد و گفت: 150 موضوع سخنرانی که شامل 15 پنل خواهد بود و 190 مقاله پذیرفته شده که تعداد 170 مقاله به صورت پوستر و 20 مورد سخنرانی خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد : در این همایش میهمانانی از کشورهای آمریکا، انگلیس، هلند، اتریش، لهستان و کشورهای همسایه ترکیه و قطر حضور خواهند داشت

701

کد خبر: 851100

وب گردی

وب گردی