حضور استارتاپ‌ها و ابزار کسب و کار در نمایشگاه مطبوعات

با هماهنگی به عمل آمده بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مدیران نمایشگاه مطبوعات 150 استارتاپ تولید محتوای فرهنگی خود را به نمایشگاه می آورند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، برای اولین بار هم موضوع استارتاپ‌ها و ابزار کسب و کار در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و با هماهنگی به عمل آمده بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 150 استارتاپ تولید محتوای فرهنگی در پاویون حضور خواهند داشت.

بخش تلفن همراه، نشر دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای، بخش هنر و دانش دیجیتال و چندین کارگاه از جمله برنامه‌هایی است که در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال برگزار خواهد شد.

تا کنون 283 شرکت و مجموعه در سایت نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال ثبت‌نام قطعی کرده‌اند. پیش بینی می شود تعداد زیادی از شرکت‌ها و مجموعه‌ها در دقایق پایانی مهلت حضور در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند. بر همین اساس امکان دارد 500 مجموعه در این نمایشگاه حضور یابند.

نمایشگاه مطبوعات در فضاییی بالغ بر 7 هزار مترمربع در نظر گرفته شده است. با حضور نمایشگاه کتاب از سوی وزارت ارشاد در بخشی از سالن شبستان همزمان با نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود پیش‌بینی حضور خیل انبوهی از مخاطبان را داشته‌ایم.

با توجه به اینکه حوزه فناوری‌های نو خیلی مورد توجه کشورها قرار گرفته‌اند به طوری که در روسیه وزارتخانه استارتاپ، در کره جنوبی و امارات وزارت هوش مصنوعی تشکیل شده است به همین دلیل برنامه‌های مفصلی برای پیشرفت استارتاپ‌ها در نظر گرفته شده است.

‌7 شتاب‌دهنده دیجیتال تا پایان سال جاری با همراهی و همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهور راه‌اندازی خواهد شد که هر کدام از آنها 10 استارتاپ‌ دیگر را جلو خواهند برد. همچنین برنامه‌ریزی برای برگزاری 80 کارگاه در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال شده است که البته حدود 50 کارگاه ثبت‌نام قطعی کرده‌اند و پیش‌بینی ما عبور از سقف 80 کارگاه است.

پاویون 200متری برای حضور رسانه‌های اجتماعی و کانال‌های برتر در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال برنامه‌ریزی شده است به طوری که این رسانه‌های اجتماعی غرفه نخواهند داشت و به صورت ساعتی و گردهمایی بین مخاطبان اقدامات خود را اجرایی خواهند کرد.

نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از 20 تا 26 آبان در مصلی تهران برگزار می‌شود.

502

کد خبر: 861133

وب گردی

وب گردی