دربی در هاله ای از دود!/ دوئل شیر و پروفسور با لشگر نصفه و نیمه

دربی هشتاد و پنجم در حالی بین سرخابی های پایتخت برگزار می شود که بازی گذشته با برتری استقلال همراه بود و برانکو در پی جبران آن شکست است اما در طرف مقابل شفر که به تازگی هدایت استقلال را بر عهده گرفته برای جا شدن در قلب هوادارن استقلال بهترین فرصت را دارد؛ در نهایت باید دید دوئل این دو سرانجام چه نتیجه ای در بر خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، سرانجام انتظارها تمام شد و نوبت به دربی 85 رسید؛ البته دربی 85 قرار بود تابستان و در کشور آلمان به صورت دوستانه برگزار شود اما بنا به دلایلی این اتفاق هیچ گاه نیفتاد.

هفته دهم لیگ برتر

پنجشنبه 4 آبان

ساعت : 16:40

تیم داوری: بیژن حیدری، رضا سخندان، سعید علی نژادیان و پیام حیدری

این دو تیم تا کنون 84 بار به مصاف هم رفته اند که سهم استقلال 24 برد و سهم پرسپولیس 21 برد بوده است و 38 بازی نیز به تساوی انجامیده است.

شرایط دو تیم برای این بازی کاملا متفاوت است و استقلال با تنها نه امتیاز از نه بازی قبلی خود در رده سیزدهم جدول قرار دارد اما در طرف مقابل پرسپولیس با هفده امتیاز از هشت بازی در رده سوم است.

در این بازی مهدی طارمی, احمد نوراللهی و فرشاد احمدزاده قطعا به این بازی نخواهند رسید. در استقلال نیز امید نورافکن و البته جباری در این بازی حضور نخواهند داشت.

حواشی مربوط به قلیان گیت در طول هفته گذشته برای بازیکنان دو تیم سر و صدای فراوانی کرد و محسن مسلمان و وریا غفوری را تا آستانه محرومیت از این بازی نیز پیش برده است البته به نظر می رسد این دو بازیکن بخشیده شده اند و مشکلی برای این بازی نداشته باشند و می توانند تیم های خود را در دربی همراهی کنند.

در این بازی پس از کش و قوس های فراوان سرانجام قرار شد پرسپولیس به عنوان میزبان این بازی مسئولیت بلیت فروشی را بر عهده بگیرد؛ البته شرکت برهان مبین این تیم را تهدید به شکایت کرده و هنوز مشخص نیست سرخابی ها تا چه زمانی باید بابت این قرارداد یکطرفه آسیب ببینند.

پرسپولیس

قرمز های پایتخت در دو سال گذشته در بهترین فرم خود قرار داشته اند و شکست دادن این تیم کار هر تیمی نیست؛ شاگردان برانکو در این دو سال در بیشتر بازی هایی که شکست خورده اند هم تیم برترمیدان بوده اند؛ شرایط این تیم البته بعد از محرومیت های سنگین فیفا کمی به هم ریخته است و محرومیت ها در کنار مصدومیت چند بازیکن شاخص این تیم باعث شده نیمکت پر ستاره این تیم خالی شود و دست برانکو مانند ابتدای فصل باز نخواهد بود؛ هر چند با همه این اوصاف باز هم پرسپولیس تیم پر مهره ای است و دست و پا بسته نخواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، سید جلال حسینی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان، وحید امیری، گادوین منشا، علی علیپور.

استقلال

آبی های پایتخت بر خلاف رقیب سنتی خود مدت هاست که رنگ آرامش را ندیده اند و درگیر انبوهی از مشکلات داخلی هستند؛ سرانجام دوران منصوریان با تمام فراز و نشیب هایش به پایان رسید و مدیران این تیم تصمیم گرفتند که سکان هدایت استقلال را به وینفرد شفر واگذار کنند؛ شفر اما تاکنون در دو مسابقه روی نیمکت استقلال نشسته است که حاصل آن یک تساوی و یک برد بوده است؛ مربی کهنه کار آلمانی استقلال می تواند با کسب پیروزی در این بازی به شکل قابل ملاحظه ای به میزان محبوبیت خود در این تیم بیافزاید.

ترکیب احتمالی استقلال

سید حسین حسینی، وریا غفوری، سید مجید حسینی، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، سرور جپارف، خسرو حیدری، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، علی قربانی.

606

کد خبر: 861216

وب گردی

وب گردی