در نشست معاون رئیس جمهور با استاندار و مجمع نمایندگان لرستان چه گذشت؟

شناسایی موانع پیش روی توسعه لرستان واهتمام برای رفع این موانع ضروری است.

به گزارش ایسکانیوز، معاون اول رییس جمهور عصر دیروز در نشست با استاندار ومجمع نمایندگان لرستان درمجلس شورای اسلامی، شناسایی موانع پیش روی توسعه این استان و اهتمام برای رفع این موانع را ضروری دانست وگفت: ازمعاون نظارت و هماهنگی می خواهم جلساتی مستمر با حضور استاندار و رییس مجمع نمایندگان لرستان برگزار و مسائل کلیدی استان را بررسی کنند.

اسحاق جهانگیری با بیان اینکه فاصله نزدیک با پایتخت و استان های بزرگی همچون اصفهان، خوزستان و نزدیکی با مرز عراق از فرصت های لرستان است و افزود: همه این عوامل ایجاب می کند تا لرستان در میان استان های توسعه یافته کشور قرار گیرد.

معاون اول رییس جمهور با تاکید براینکه معرفی طرحهای توسعه ای لرستان به بخش خصوصی و تشویق سرمایه گذاران برای فعالیت در این استان لازم است گفت: علاوه بر ایجاد فضای مناسب برای فعالیت بخش خصوصی در لرستان، باید زمینه را برای حضور شرکت های سرمایه گذار نهادهای عمومی فراهم کنیم.

خادمی استاندار لرستان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت استان به تشریح نیازهای لرستان در بخش های مختلف پرداخت.

الهیارملکشاهی رییس مجمع نمایندگان لرستان هم در این نشست با بیان اینکه نمایندگان این مجمع متشکل از افرادی با گرایشات سیاسی مختلف است، افزود: با این وجود همه نمایندگان لرستان در یک موضوع اشتراک نظر دارند و آن حمایت از دولت تدبیر و امید است.

در ادامه نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی در سخنانی علاوه بر طرح مسائل کلان و کلیدی استان، مشکلات حوزه های انتخابیه خود را مطرح و پیشنهاداتی برای بهبود و ارتقای جایگاه استان لرستان مطرح کردند.

900/900

کد خبر: 861228

وب گردی

وب گردی