دربی محل خیز ستاره های کم سو/ محرمی و مصلح باز می گردند!

هر بازیکنی که از تیم های پایین به لیگ برتر می آید دچار حاشیه شده و خیلی افت می کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس و استقلال دو تیم بزرگ پایتخت هستند که حضور در این تیم ها حواشی زیادی را با خود به همراه دارد؛ فوتبال چند سالی می شود که با فسادهایش و به اسم حرفه ای شدن بازیکنان را خراب خواهند کرد! هر بازیکنی که از تیم های پایین به لیگ برتر می آید دچار حاشیه شده و خیلی افت می کند؛ شاید مقصر مسوولان باشند که فضا را برای پرورش فساد فراهم کرده و کاری نمی کنند. بازیکنانی در لیگ فعلی وجود دارند که نسبت به گذشته افت فاحشی داشته اند؛ شایان مصلح و صادق محرمی دو بازیکن پرسپولیس که موفق نشدند آن طور که باید خودی نشان دهند. البته این را می شود پای فرصت کمی که داشتند گذاشت!

علی(شایان)مصلح چپ پا است، در سال ۱۳۹۶ به همراه تیم سپیدرود رشت در مسابقات لیگ آزادگان به مقام نایب قهرمانی رسید و به لیگ برتر صعود کرد. او ورزش حرفه‌ای خود را با فوتسال آغاز کرد و اولین تجربه فوتبالی خود را در تیم زیر ۱۴ سال پگاه گیلان در رشت به دست آورد، پس از آن با شرکت در تست آکادمی فوتبال استقلال تهران در ۱۷ سالگی با تیم جوانان استقلال قرارداد ۳ ساله بست. شایان مصلح پدیده سپیدرود در لیگ دسته اول که خواهان زیادی در نقل و انتقالات داشت و در نهایت در شرایطی که با استقلال به مذاکره نشسته بود عکس های مربوط به توافق نهایی او با پرسپولیس منتشر شد و پیراهن شماره 69 را از آن خود کرد.

مصلح نیز در این فصل فرصت چندانی برای حضوری فیکس در ترکیب پرسپولیس به دست نیاورده ولی بزرگترین دستاورد او در جدول مقابل الاهلی رقم خورد که با حضورش توانست یک پنالتی ـ اخراج برای سرخپوشان گرفته و صعود پرسپولیس را به مرحله نیمه نهایی قطعی کند. مصلح مسلما از انگیزه های درونی زیادی برای درخشش پرسپولیس برخوردار است؛ سرخ پوشان فردا باید به مصاف استقلال بروند و در صورتی که برانکو به مصلح فرصت دهد، شاید یکی از مهره های جذاب این تیم در دربی 85 لقب گیرد.

دیگر بازیکن پرسپولیس که نسبت به توانایی هایش چیز زیادی از آن ها در این تیم دیده نشد صادق محرمی است. مدافع سرخ پوشان که سابقه حضور در تیم ملی فوتبال جوانان و نوجوانان ایران را نیز دارد، هافبک راست اسبق تیم فوتبال ملوان در تاریخ ۸ تیر ۹۵ با عقد قراردادی دو ساله به تیم پرسپولیس تهران پیوست و در این تیم در پست دفاع راست به میدان می روند.

محرمی علیرغم موفقیت هایی که در فصل گذشته در ترکیب سرخپوشان داشت و در نهایت به بازیکن فیکس این تیم تبدیل شده بود، با آمدن بازیکنان جدید طعم نیمکت نشین را هم چشید و شاید این موضوع تنها عامل افت شدیدش باشد! محرمی جوان که در فصل گذشته دو دیدار دربی را پشت سر گذاشت و عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشته در شهرآورد 85 احتمالا جای خود را به حسین ماهینی خواهد داد تا تجربه در سمت راست این تیم افزایش یابد. با این حال بعید نیست او نیز در این جدال فرصتی هر چند کوتاه به دست بیاورد و با توجه به قدرت دوندگی و سرعت بالای خود در کنار تکنیکش بتواند در جریان بازی تاثیرگذار شود.

مصلح و محرمی روی دربی حسابی ویژه باز کرده اند تا بتوانند با درخشش دوباره به روزهای اوج خود بازگردند؛ حضور در تیمی بزرگ و حرفه ای شدن احتیاج به رفتاری حرفه ای دارد، دور ماندن از حاشیه و زرق و برق شهرت بزرگ ترین اصل برای در اوج ماندن است. اگر نمونه آبی این مورد را هم مثال بخواهید می توان به مهدی قائدی جوان اشاره کرد؛ رفتارهای اخیر این بازیکن تازه وارد در شان تیم و حرفه ای گری اش نیست.

601

کد خبر: 861265

وب گردی

وب گردی