ایجاد عدالت آموزشی با اجرای طرح خرید خدمات آموزشی

رئیس سازمان مدارس ومراکز غیر دولتی گفت: اجرای طرح خرید خدمات آموزشی در ذات خود عدالت آموزشی ایجاد کرده و کیفیت بخشی فعالیت های آموزشی و پرورشی مناطق محروم را افزایش داده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مجتبی زینی وند در جلسه هم اندیشی جمعی از روسای بودجه و اعتبارات استان ها با اشاره به مزایای طرح خرید خدمات آموزشی در جهت توسعه عدالت آموزشی ابراز کرد: اجرای طرح خرید خدمات آموزشی در ذات خود عدالت آموزشی ایجاد کرده و کیفیت بخشی فعالیت های آموزشی و پرورشی مناطق محروم را افزایش داده است.

وی افزود: استان های کمتر برخوردار بالاترین نرخ جذب دانش آموز در طرح خرید خدمات را به خود اختصاص داده‌اند و در سال جاری فقط در استان سیستان و بلوچستان قریب ۶۵ هزار دانش آموز با ۲۹۰۰ نفر نیروی آموزش دیده با مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر در اجرای آن نقش آفرینی دارند.

رئیس سازمان مدارس ومراکز غیر دولتی افزود: رعایت پرداخت حقوق و دستمزد و بیمه و آموزش دانش افزایی معلمان مشمول طرح اولویت های اصلی در اجرای درست این طرح است.

وی ضمن تشکر از زحمات موسسان و مدیران و همکاران مشارکت های مردمی استان ها در جهت اجرای دقیق طرح خرید خدمات آموزشی، افزود: امیدواریم با راه اندازی سامانه الکترونیکی طرح خرید خدمات در جهت شفاف سازی اطلاعات و آمار و ارقام اداری ومالی بتوانیم گام موثری در جهت توسعه عدالت آموزشی به ویژه در مناطق محروم برداریم.
706

کد خبر: 861332

وب گردی

وب گردی