آغاز ثبت نام نهمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت از ۱۰ آبان

جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت که تاکنون هشت دوره آن برگزار شده است، در نهمین دوره خود نام "سیمرغ" را که یک پرنده درمانگر افسانه‌ای است برای خود برگزیده و با اعلام فراخوان، تمامی دانشجویان ایران اسلامی و کشورهای مختلف سراسر دنیا از هر دین و زبان و آئین و مذهب را به شرکت در این جشنواره دعوت کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، جشنواره فرهنگی نهم با شعار " سالم زیستن، هنر است" تلاش دارد که سبک زندگی سالم را که هدف و غایت نهایی بعثت همه انبیا و اولیا الهی است را در جامعه دانشگاهی کشور ترویج کند.

این جشنواره که از این پس با نام "سیمرغ" شناخته خواهد شد در "بخش آزاد" ویژه دانشجویان، کارکنان، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و جامعه پزشکی کشور، "بخش فرهنگ سلامت" ویژه دانشجویان تمام دانشگاه‌ها ، مراکز و موسسات آموزش عالی کشور و "بخش بین‌الملل" با موضوع "فرهنگ سلامت" ویژه دانشجویان سراسر دنیا برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه دائم جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، مهلت ثبت نام و ارسال آثار در این جشنواره بین‌المللی از تاریخ دهم آبان ماه سال جاری آغاز و تا تاریخ اول بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

کد خبر: 861362

وب گردی

وب گردی