روسیه تسلیحات نظامی مورد نیاز ارتش فیلیپین را تامین کرد

وزیر دفاع روسیه در حضور رئیس جمهوری فیلیپین، محموله‌ای شامل تسلیحات نظامی مختلف، از جمله اسلحه، مهمات و کامیون‌های نظامی را به مقامات ارتش این کشور تحویل داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روزنامه پراودا، روسیه محموله ای از تسلیحات نظامی مختلف، از جمله اسلحه، مهمات و کامیون های نظامی در اختیار ارتش فیلیپین قرار داد. مراسم تحویل این محموله امروز، چهارشنبه در حضور "سرگئی شایگو" وزیر دفاع روسیه و "رودریگو دوترتیه" رئیس جمهوری فیلیپین در بندر مانیل و روی عرشه کشتی ضد زیردریایی «آدمیرال پانتیلیف» متعلق به ناوگان اقیانوس آرام روسیه، انجام گرفت.

پیش از این اعلام شده بود که روسیه یک محموله بزرگ از سلاح های مخصوص تیراندازی، شامل مسلسل های خودکار کلاشینکوف و مهمات ضروری آن و همچنین کامیون های نظامی ویژه حمل نیرو را به فیلیپین ارسال کرده است. توافقنامه مربوط به این مساله بین وزرای دفاع فدراسیون روسیه و فیلیپین و در چارچوب همکاری های نظامی-فنی بین دو کشور امضا شده بود.

وزیر دفاع روسیه در جریان سفرش به فیلیپین، هفت دیدار دوجانبه و مذاکراتی چندجانبه با همتایان خویش از کشورهای «آسه آن» و اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا انجام داد.

قرارداد نظامی با فیلیپین برای روسیه اهمیت سیاسی زیادی دارد

کد خبر: 861380

وب گردی

وب گردی