امروز آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره دانشجوی نمونه

معاون سازمان امور دانشجویان از پایان ثبت نام در بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه تا آخر وقت امروز سوم آبان ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر ابوالحسن ریاضی با اعلام این مطلب اظهار کرد: ثبت نام بیست و ششمین دوره "جشنواره دانشجوی نمونه" که از نیمه دوم مهرماه آغاز شده بود، امروز چهارشنبه سوم آبان ماه پایان می پذیرد و دانشجویان نمونه که در دانشگاه محل تحصیل خود بالاترین امتیاز را در زمینه‌های علمی و فرهنگی در میان شرکت کنندگان در جشنواره دانشگاهی کسب کرده‌اند می توانند در این مهلت باقی مانده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: ویژگی‌های فرهنگی دانشجوی نمونه، شامل فعالیت‌های قرآنی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی، هنری و ادبی و ایثارگری است و ویژگی‌های علمی شامل فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی می‌شود. شئون اجتماعی نیز که شامل مسئولیت‌پذیری، اعتقادات مذهبی، رعایت قوانی و ضوابط است از جمله مواردی است که در انتخاب دانشجوی نمونه شامل دریافت امتیاز است.

دکتر ریاضی در گفت و گو با ایسنا تاکید کرد: دانشجویان برای شرکت در جشنواره باید دارای حداقل معدل برای کارشناسی(۱۶)، کارشناسی ارشد(۱۷)، کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری حرفه ای (۱۶)، دکتری تخصصی(۱۷) و دکتری تخصصی بالینی( ۱۵) باشند.

به گفته معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، دانشجویانی که در المپیادهای علمی موفق به کسب رتبه شده‌اند، امتیاز افزوده دریافت خواهند کرد و دانشجویان دارای مدارک بین المللی زبان نیز بر اساس نمره دریافتی آن مدرک امتیاز کسب خواهندکرد. در ضمن تمامی موارد پژوهشی باید مرتبط با رشته و مقطع تحیلی دانشجو باشد.

وی خاطر نشان کرد: براساس اصلاحیه آئین نامه جشنواره دانشجوی نمونه، دانشجویان فعال فرهنگی که در برگزاری نمایشگاه، اجرای نمایش، ساخت فیلم فعالیت داشته‌اند به ازای ارزش اثر تولیدی از یک تا دو امتیاز را دریافت خواهند کرد. همچنین دانشجویانی که در اردوهای جهادی و هجرت و .. مشارکت داشته‌اند مشمول دریافت امتیاز و دانشجویانی که در برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی به شرط دریافت مجوز به صورت فردی فعالیت کنند، نیز شامل دریافت امتیاز خواهند شد.

کد خبر: 861381

وب گردی

وب گردی