توضیحات رئیس مجمع نمایندگان استان یزد پیرامون رایزنی ها برای انتخاب استاندار

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد توضیحاتی پیرامون انتخاب استاندار این استان در دولت دوازدهم و رایزنی نمایندگان برای معرفی گزینه انتخابی خود به وزارت کشور ارائه داد.

استاندار جدید یزد به زودی از سوی هئیت دولت انتخاب می شود و در رسانه ها و محافل سیاسی گزینه های متعددی برای جانشینی سید محمد میرمحمدی به گوش می رسد و با توجه به تشکیل دولت دوازدهم گزینه های متعدد بومی و غیر بومی مطرح شده اند.

سید ابوالفضل موسوی بیوکی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در ارتباط با روند انتخاب استاندار آینده اظهار داشت: در جلسه ای که روز دوشنبه اول آبان ماه برگزار شد مجمع نمایندگان نسبت به گزینه مورد نظر به اجماع رسیدند و گزینه پیشنهادی را به وزارت کشور ارائه دادیم.

وی تصریح کرد: وزارت کشور بیشتر به دنبال استاندارهایی است که در استان های دیگر فعالیت داشته اند و استاندارهای غیر بومی را بیشتر روی کار آورده است ولی ما بیشتر خواهان گزینه بومی هستیم که اشراف بیشتری نسبت به شرایط استان داشته باشد تا بتواند عملکرد بهتری ارائه دهد.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با تاکید براینکه مجمع نمایندگان بر توانمندی و شایستگی گزینه انتخابی برای استانداری یزد تاکید دارد خاطر نشان کرد: استاندار باید یک مدیر قوی باشد و بتواند با توجه به شرایط اقلیمی استان یزد در زمینه های مختلف آب، گردشگری ، فرهنگی و صنعت امور مربوطه را به نحوه احسن ساماندهی، مدیریت و اجرا کند.

900/902

کد خبر: 861392

وب گردی

وب گردی