پژمان بازغی با گریمی متفاوت در فیلمی فانتزی

 پژمان بازغی در ادامه فیلمبرداری "آهوی پیشونی سفید ٢" به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدجواد هاشمی جلوی دوربین "فرشاد خالقی" رفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روبط عمومی "آهوی پیشونی سفید ٢"، در حالی فیلمبرداری این اثر سینمایی در جنگل‌های ساری ادامه دارد که بازی "پژمان بازغی" در نقش "بل بله" به‌عنوان یکی از نقش‌های اصلی این سریال جلوی دوربین سیدجواد هاشمی در مقام نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده آغاز شده است.

پژمان بازغی که در این فیلم سینمایی ایفاگر نقش "بل بله" است، برای تصاحب آهوی پیشونی سفید تلاش می‌کند.

تاکنون در این فیلم سینمایی به‎عنوان اثری غیرمتعارف با فانتزی‌های کودکانه و سرشار از اتفاقات نامانوس در ژانر کودک و نوجوان، بازیگرانی همچون محمدرضا شریفی‌نیا، لیلا اوتادی، ترلان پروانه، هومن حاجی‌عبدالهی، امیر غفارمنش، امیر سهیلی، ارسلان قاسمی و داریوش پیرو و امیررضا احمدی ایفای نقش کرده‌اند.

تصاویر اولیه این اثر سینمایی در دل جنگل‌های ساری و در کلبه‌هایی چوبی، داستان و ماجراهای آهو و پدر و مادرش را روایت می‌کنند.

در خلاصه‌ داستان فیلم سینمایی"آهوی پیشونی سفید2" آمده است: "اختاپوس" از درون یک غار، امورات قلعه را فرمانروایی می‌کند. او برای به دام انداختن آهوها و نوشیدن عصاره تن آن‌ها «بل بله» را به خدمت گرفته اما آهوها با نقشه‌ "پیشونی‌ سفید" از قلعه فرار می‌کنند. از سوی دیگر مادر «آهوی پیشونی‌ سفید» برگشته تا آهو را از «سالار» یعنی پدر خوانده‌اش پس بگیرد و «پیشونی‌سفید» به دلیل رنجش از سالار، می‌خواهد به پیش مادرش بازگردد اما...

این بازیگران در "آهوی پیشونی سفید2" ایفای نقش کرده‌اند: محمدرضا شریفی نیا، لیلا اوتادی، پژمان بازغی، ترلان پروانه، ارسلان قاسمی،، امیرغفارمنش، هومن حاجی‌عبدالهی، سیدجواد هاشمی، امیر سهیلی، امیررضا احمدی ، ابراهیم شفیعی، داریوش پیرو، یوسف طاهریان، فرزانه زهره‌وند، رکسانا وطن‌خواه و ساناز نادری.

501

کد خبر: 861444

وب گردی

وب گردی