رسولی: اصلاح طلبان  وارد ائتلاف  انتخاباتی نخواهند شد

عضو شورای عالی سیات گذاری اصلاح طلبان در مورد تعامل جریان اصلاحات با روحانی گفت: در بعضی از امور اجرایی ممکن است اختلاف نظر هایی وجود داشته باشد که قابل انکار نیست.

حسن رسولی عضو شورای عالی سیات گذاری اصلاح طلبان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز با تکذیب جدایی اصلاح طلبان از روحانی اظهار داشت: ما در هدف های کلان و پیمانی که در سال 92 با روحانی بستیم همچنان متعهدیم.

وی ادامه داد: در بعضی از امور اجرایی ممکن است اختلاف نظر هایی وجود داشته باشد که قابل انکار نیست اما موارد اختلافی در مقایسه با نقاط مشترک در حدی نیست که به مواضع مشترک و سرنوشت ساز با روحانی لطمه ای وارد کند.

رسولی با در نظر داشتن گفته عارف مبین بر عدم ائتلاف برای انتخابات سال های بعد خاطر نشان کرد: وی اظهار داشته است نحوه تنظیم راهبرد انتخاباتی اصلاحات در 98 تابعی از شرایط و آرایش نیروهای سیاسی و انتخاباتی در سال 98 خواهد بود.

عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان تصریح کرد: چنان چه همانند انتخابات شورای پنجم نامزد داشته باشیم ائتلاف موردی مهمی به نظر نمی رسد اما اگر در دوره اخیر مجلس شاهد رد صلاحیت های متعدد اصلاح طلبان باشیم به گونه ای که امکان بستن لیست کامل نباشد طبعا به دنبال یک تصمیم واقع بینانه سیاسی وارد ائتلاف خواهیم شد.

303

کد خبر: 861470

وب گردی

وب گردی