معرفی برگزیدگان جشنواره عکس سمفونی نور «سی مرغ صلح»  در برج آزادی

برگزیدگان جشنواره عکاسی از سمفونی نور سی مرغ صلح صبح امروز – چهارشنبه 3 آبان – در مجموعه برج آزادی معرفی و از آنان تقدیر شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی برج آزادی، جشنواره عکاسی از این رویداد به همت موسسه فرهنگی هنری عکسینه برگزار و بیش از 400 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

از میان آثار دریافتی 300 اثر به بخش داوری راه یافت که توسط مرتضی صفا تاج، عباس عربزاده و آرش کریمی داوری و نفرات برگزیده با توجه به تکنیک ها و مونتاژهای استفاده شده و نیز توجه به مفهوم صلح و برج آزادی مشخص شدند.

این مراسم با حضور زینب شاه علی، دبیر جشنواره؛ دکتر شیدا مهنام، مدیر گروه علوم اجتماعی و انسانی یونسکو، امیررضا سالاری کارگردان سی مرغ صلح، علی سلطانی، مدیر اجرایی برج آزادی، داوران آثار، برگزیدگان و شرکت کنندگان در سالن سیمولیشن برج آزادی برگزار شد.

کامران نبی پور، داود قهردار و محمد حسین شریف زاده به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی و آثار سید محمد حسینی، فرشید احمد پور، سپهر کاظمی و رضا حسن نیا شایسته تقدیر دانسته شد.

برنامه نورپردازی "سی مرغ صلح" از 25 تا 29 شهریور به تهیه کنندگی و کارگردانی امیررضا سالاری و با مشارکت مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و کمیسیون ملی یونسکو – ایران در میدان آزادی اجرا شد.

503

کد خبر: 861508

وب گردی

وب گردی