معرفی مشاوران حسین پارسایی در "الیور توئیست"

مشاوران و گروه کارگردانی نمایش موزیکال الیور توئیست معرفی شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مشاور رسانه ای موزیکال الیور توئیست، نادر رجب پور، محمدرضا کوهستانی، احمد سلیمانی، اشکال خیل نژاد، و بابک چمن آرا حسین پارسایی را در گروه کارگردانی همراهی می کنند.

نادر رجب پور استاد و مدرس حرکت، علاوه بر فعالیت در سینما و تاتر، طراحی آثاری بسیاری را در کارنامه درخشان خود دارد. رحب پور در حوزه حرکت به حسین پارسایی مشاوره می دهد.

محمدرضا کوهستانی دراماتورژ موزیکال الیور توئیست و یکی دیگر از مشاوران این پروژه است‌. کوهستانی نویسندگی نمایشهای گوناگون از جمله بهترین مامان این حوالی، آرسنیک و تور کهنه، شام آخر، راهبان معبد وانگ و یه کلیک کوچولو را در کارنامه کاری خود دارد.

بابک چمن آرا مدرس دانشگاه و مدیر مرکز موسیقی بتهوون، رییس هیات مدیره مجمع ناشران موسیقی و آثار شنیداری و مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری آواخورشید، از دیگر مشاوران پروژه الیور توئیست در بخش موسیقی و ارکستر زنده این اثر است.
احمد سلیمانی سرپرست گروه تاتر ایده علاوه بر کارگردانی نمایشهای شام آخر، یه کلیک کوچولو، راهبان معبد وانگ و....دستیار کارگردان موزیکال الیور تویست است و یکی از مشاوران در بخش کارگردانی این پروژه است.

اشکان خیل نژاد که با کارگردانی نمایش های متفاوتی چون "پچ‌پچه‌های پشت خط نبرد"،"بالاخره این زندگی مال کیه؟"، پرده سوم صحنه چهارم "پسران تاریخ" شناخته شده ‌‌ است، به عنوان دیگر مشاور کارگردان در موزیکال الیور تویست حضور دارد.

موزیکال الیور تویست به کارگردانی حسین پارسایی و تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری حریر هنر شرق از اواخر آبان ماه در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

501

کد خبر: 861718

وب گردی

وب گردی