استاندار قزوین: پروژه‌های نیمه‌تمام قزوین با پیشرفت ۷۰ درصد تکمیل می‌شود

استاندار قزوین گفت: بخشی‌نگری مانع توسعه در جامعه بوده و در استان قزوین باید تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بالای ۷۰ درصد در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالمحمد زاهدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برنامه اصلی در استان قزوین «اجرای برنامه‌ها» بوده و در این مسیر از اسناد بالادستی استفاده خواهد شد.

وی بیان کرد: مسئولان و ‌مدیران باید در چارچوب قانون حرکت کرده و در این مسیر تکریم ارباب رجوع که پایه‌های استوار نظام محسوب می‌شوند را در اولویت قرار دهند.

استاندار قزوین با بیان این مطلب که اخلاق مهمترین موضوع در جامعه است، خاطرنشان کرد: مدیریت بدون اخلاق اثرگذار نبوده و در انتخاب مدیران استان قزوین پاک‌دستی و پاک چشمی از اولویت‌های جدی بنده است.

زاهدی خاطرنشان کرد: برنامه جدیدی برای استان قزوین در نظر تدارم و برنامه و اولویت اصلی اجرای اسناد و برنامه‌های بالادستی و از پیش تعیین شده است که مدیران نیز در این مسیر باید اقدام کنند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های دولت بیان کرد: فردی که به برنامه‌ها و سیاست‌های دولت اعتقاد داشته و در مسیر تحقق اهداف حرکت می‌کند باید مدیر شود این امر در حالی بوده که خدمت به مردم مهمتر از جناح‌های سیاسی مدیران است.

استاندار قزوین عنوان کرد: کارآمدی و توانایی حل مشکلات مردم از اولویت‌های انتخاب مدیران بوده و گرایش سیاسی افراد در این زمینه تفاوتی ندارد.

زاهدی خاطرنشان کرد: بخشی‌نگری مانع توسعه در جامعه بوده و در استان قزوین باید تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بالای 70 درصد در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر: 861820

وب گردی

وب گردی