تام هنکس نقش خالق یک روبات را ایفا می کند

در پروژه‌ای به کارگردانی میگل ساپوچنیک کارگردان تلویزیونی برنده جایزه امی، تام هنکس نقش خالق یک روبات را ایفا می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، تام هنکس در فیلم «Bios» نقش‌آفرینی خواهد کرد؛ پروژه‌ای بسیار داغ که در حال حاضر دنبال یک استودیوی تهیه است و میگل ساپوچنیک کارگردان نامی سریال «بازی تاج و تخت» روی صندلی کارگردانی آن خواهد نشست.

داستان این فیلم که به قلم کرگ لاک و ایوور پاول نوشته شده، حول محور روباتی می‌گردد که در سیاره زمین پس از یک رخداد پساآخرالزمانی زندگی می‌کند. این روبات در ابتدا به این منظور ساخته شده بود که بتواند از جان سگ محبوب در حال مرگ خالقش حفاظت کند، اما از همین طریق درباره عشق، دوستی و معنای زندگی انسانی چیزهایی یاد می‌گیرد.

تام هنکس نقش خالق این روبات را ایفا خواهد کرد. رابرت زمکیس و کوین میشر تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود.

ایده ساخت این فیلم با این دست‌اندرکاران اوایل همین ماه در بازار استودیوها پخش شد و در حال حاضر انتظار می‌رود کمپانی امبلین انترتینمنت آن را خریداری کند. با این حال کمپانی‌های لجندری انترتینمنت و برادران وارنر هم هنوز در رقابت هستند. وقتی یک استودیو این فیلم را انتخاب کند، برنامه سازندگان آن این است که بتوانند مراحل فیلمبرداری را در نخستین فصل سال ۲۰۱۸ آغاز کنند چون برنامه کاری هنکس آن موقع خالی می‌شود.

تام هنکس را می‌توان در جدیدترین پروژه‌اش در فیلم «پست» ساخته استیون اسپیلبرگ دید که در آن نقش سردبیر ارشد سابق روزنامه واشنگتن پست یعنی بن بردلی را ایفا می‌کند. این فیلم در ماه دسامبری که در راه است روی پرده خواهد رفت و انتظار می‌رود یکی از رقبای جدی فصل جوایز باشد و هنکس هم شانس بالایی برای کسب جوایز مختلف داشته باشد. او اخیرا در فیلم تریلر «حلقه» دیده شده بود.

ساپوچنیک بیشتر از همه به خاطر کارش روی اپیزود نهم از فصل قبلی سریال «بازی تاج و تخت» شناخته می‌شود. او به خاطر کارگردانی این اپیزود برنده جایزه امی بهترین کارگردانی تلویزیون شد و منتقدان و هواداران هم یک‌صدا از این اپیزود تعریف کرده‌اند و حالا آن را به عنوان یکی از بهترین اپیزودهای ساخته‌شده در تاریخ تلویزیون می‌شناسند که صحنه‌های نبرد آن از فیلم‌های سینمایی هم بهتر بود.

منبع: مهر

503

کد خبر: 861950

وب گردی

وب گردی