آغاز تعدیل نیرو در شورای شهر تهران / برگزاری مناقصه برای خودروهای اسقاطی اعضا

معاون اجرایی شورای شهر تهران با اشاره جذب نیرو در شورا در طی سال‌های گذشته، گفت: در حال حاضر ۵۰۰ کارمند در شورا فعالیت می‌کنند و این در حالی است که ۲۱ عضو شورای شهر نیاز به این تعداد کارمند ندارند و به همین جهت به دنبال تعدیل نیرو در شورا هستیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم،محمود میرلوحی با اشاره به آخرین وضعیت تحویل خودروهای جدید به اعضای شورای شهر تهران اظهار کرد: مقدمات کار به پایان رسیده است و در آینده خودروهای جدید واگذار می‌شود.

وی در خصوص حواشی به وجود آمده در خصوص واگذاری خودروهای جدید به اعضای شورا بیان کرد: این کار در راستای صرفه جویی و کاهش هزینه‌های بخش نقلیه شورا انجام گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بیشتر خودروهای که در اختیار بخش نقلیه شورای شهر تهران قرار دارد به قبل از سال 92 بر می‌گردد که القاعده در این سال‌ها مستهلک شده‌اند.

میرلوحی به فروش خودروهای مستهلک شده اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تعدادی از این خودروها به شهرداری داده شده تا از طریق مناقصه اقدام به فروش آنها کند.

وی افزود: قطعا خرید خودروهای جدید برای شورای شهر تهران صرفه جویی اقتصادی به همراه خواهد داشت به طوریکه فقط در شهریور ماه امسال مبلغ 82 میلیارد تومان بابت کرایه خودرو سرویس داده شده است که با خرید خودروهای جدید از پرداخت این ارقام جلوگیری می‌شود.

معاون امور اجرایی شورای شهر تهران همچنین به آخرین وضعیت نیروهای شورا گفت: در حال حاضر شورا 500 کارمند دارد که این تعداد نیرو برای 21 عضو شورای شهر تهران جای تعجب و سوال دارد و باید تدبیری برای این نیروها کرد.

میرلوحی بیان کرد: بر همین اساس برنامه‌ای برای معرفی نیروها به شهرداری داریم و در خصوص نحوه به کارگیری نیروها شهرداری تصمیم گیری خواهد کرد.

۷۰۵

کد خبر: 861969

وب گردی

وب گردی