معرفی 3 برگزیده نظرسنجی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کمیته انتصابات وزارت بهداشت

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، گفت: اتفاق مبارکی که از یک هفته پیش آغاز شده بود، به سرانجام رسید و این هم اندیشی به خوبی انجام شد.

به گزارش "وبدا" در شیراز، دکتر "ابراهیم گلمکانی"، با تشکر صمیمانه از همه اساتید، تیم اجرایی در یک هفته گذشته و تیم نظارتی، افزود: اساتیدی که حضور یافتند، دلسوز بوده و مشارکت فعالانه ای داشته اند و البته از کسانی که حضور نیافته اند نیز گلایه مند هستیم،
این مقام مسوول در وزارت بهداشت از مشارکت حدود 40 درصدی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نظرسنجی خبر داد که اتفاق مبارکی بوده و ادامه داد: دکتر ایمانیه در این سالها، زحمت زیادی برای دانشگاه کشیده و این موضوع را همه اساتید و مجموعه و ما در وزارت بهداشت، مطلع هستیم.
دکتر گلمکانی افزود: دکتر ایمانیه اعلام کردند که استخاره کرده و برای ادامه حضور ، "بد" آمده و خود نیز پیشنهاد کردند که فرد دیگری مسوولیت را بر عهده بگیرد و بر این امر نیز مصر بودند و به صراحت بیان کردند.
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر بهداشت با معرفی سه منتخب اعضای هیات علمی که حایز بالاترین آرا بوده اند و به کمیته انتصابات معرفی می شوند، ابراز امیدواری کرد که تصمیم گیری در کمیته انتصابات، برای دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان یک دانشگاه پیشرو و مادر، خیر باشد.
این مقام مسوول در وزارت بهداشت افزود: نگاه وزارت بهداشت این است که با استفاده ازنقطه نظرات اعضای هیات علمی دانشگاه، به انتخاب مدیران مجموعه بپردازد و این امر امروز به صورت یک هم اندیشی در شیراز صورت گرفت.
وی ابراز امیدواری کرد که نظرات اعضای هیات علمی دانشگاه موثر باشد و انتخاب تیم مدیریت دانشگاه، قوی تر و سرآمدتر از گذشته باشد.

کد خبر: 862010

وب گردی

وب گردی