حجاب و عفاف در وصیت نامه شهید حججی

از همه خواهران و از همه زنان امت رسوال الله می خواهم روز به روز حجاب خود را تقویت کنید مبادا تار مویی از شما نظر نامحرمی را به خود جلب کند.

به گزارش ایسکانیوز ،شهید مدافع حرم، محسن حججی که در راه حفظ دین اسلام و دفاع از حرم حضرت زینت (س) برای جنگ با نیروهای داعش به مناطق جنگی سوریه اعزام شده بود، مرداد ماه امسال توسط نیروهای تکفیری اسیر و سپس سر از پیکرش جداشد.

امام خامنه ای (مدظله عالی ) در باره این شهید گرانقدر فرمودند: "خداوند شهید حججی را حجتی در مقابل دیدگان همه قرار داده است"

تشییع باشکوه پیکر بی سر شهید حججی در مشهد، تهران ، اصفهان و سپس در زادگاهش شهر نجف آباد شور وصف ناپذیری در بین مردم ایران ایجاد کرد و هم اکنون مزارش همه روزه میزبان عاشقان و شیفتگان به اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت زینب (س) است.

در بخشی از وصیت نامه شهید حججی آمده است

از ولایت فقیه غافل نشوید و بدانید من به یقین رسیدم که امام خامنه ای (مدظله عالی ) نائب برحق امام زمان (عج) است.

از همه خواهران و از همه زنان امت رسوال الله می خواهم روز به روز حجاب خود را تقویت کنید مبادا تار مویی از شما نظر نامحرمی را به خود جلب کند، مبادا رنگ و لعابی بر صورتتان باعث جلب توجه شود، مبادا چادر را کنار بگذارید.

همیشه الگوی خود را حضرت زهرا(س) و زنان اهل بیت پیامبر قرار دهید، همیشه این بیت شعر را به یاد بیاورید آن زمانی که حضرت رقیه (س) خطاب به پدرش گفت:

غصه حجاب من را نخوری بابا جان

چادرم سوخته اما به سرم هست هنوز

از همه مردان امت رسول الله می خواهم که فریب فرهنگ و مدهای غربی را نخورید، همواره علی ابن ابی طالب امیرالمومنین(ع) را الگو و پیشوای خود قرار دهید و از شهدا درس بگیرید.

خودتان را برای ظهور امام زمان روحی لک الفدا و جنگ با کفار به خصوص اسرائیل آماده کنید که آن روز خیلی نزدیک است. همیشه برای خدا بنده باشید که اگر این چنین شد بدانید عاقبت همه شما ختم به خیر می شود.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 862143

وب گردی

وب گردی