نمایشگاه مطبوعات رسماً افتتاح شد

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها صبح امروز و به طور رسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور در مصلی امام خمینی(ره) افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، در حالی که از روز جمعه 5 آبان ماه گذشته نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها برای بازدید عموم مردم در مصلی امام خمینی (ره) کار خود را آغاز کرده بود اما امروز این نمایشگاه به طور رسمی افتتاح شد.

سخنرانی معاون اول رییس جمهوری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز رونمایی از شعار نمایشگاه، از جمله برنامه های آغاز به کار رسمی بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها است.

برگزاری این دوره نمایشگاه نیز به مانند دوره قبل بر عهده تشکل ها و صنوف است و براساس فراخوان، همه امور به آنها واگذار شده است و دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان ناظر و سیاستگذار در این رویداد حضور دارد.

امسال 10 گروه اصلی و پنج گروه فرعی در مساحتی بیش از ۱۳ هزار متر مربع شامل ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفته‌نامه، ۳۰ دوهفته ‌نامه،۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، ۷۰ رسانه غیرسراسری (محلی، منظقه‌ای و استانی) و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی در بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات وخبرگزاری ها حضور دارند.

همچنین بیش از ۸۰ رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، ۸۰ رسانه فرهنگی و هنری، بیش از ۸۰ غرفه در گروه تخصصی، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دین و اندیشه در این رویداد بزرگ رسانه ای حضور خواهند داشت.

بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها تا 12 آبان ماه همه روزه از ساعت 9:30 تا 20:30 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) میزبان بازدید کنندگان است.

500

کد خبر: 862190

وب گردی

وب گردی