دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد ظرفیت بالایی برای توسعه رشته های پزشکی دارد

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد پتانسیل بالایی برای توسعه رشته­ های تحصیلات تکمیلی و بالاخص در رشته های پزشکی و دوره های تخصصی دارد و امیدوارم وزارت علوم و بهداشت و درمان در این زمینه همکاری لازم را با این واحد دانشگاهی انجام دهند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد بروجرد، دکتر محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، خاطر نشان کرد: امکانات، تجهیزات، منابع انسانی، فضاهای فیزیکی و تجهیزات آزمایشگاهی نشان می دهد که کار عظیمی در واحد بروجرد انجام شده است.

وی ضمن تشکر از کادر علمی، کارکنان و رؤسای فعلی و قبلی این واحد دانشگاهی و بالاخص مرحوم فهمی بنیانگذار واحد بروجرد که در توسعه و پیشرفت این واحد دانشگاهی نقش داشته اند از وجود دانشگاهی بزرگ با امکانات فراوان در این منطقه از استان لرستان ابراز خرسندی کرد.

دکتر زاهدی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد پتانسیل بالایی برای توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی و بالاخص در رشته های پزشکی و دوره های تخصصی دارد و امیدوارم وزارت علوم و بهداشت و درمان در این زمینه همکاری لازم را با این واحد دانشگاهی انجام دهند.

دکتر داریوش جاوید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد نیز اظهار داشت: واحد بروجرد با بیش از 200 عضو هیئت علمی، 110 هزار جلد کتاب، 96 کارگاه و آزمایشگاه، 314 هکتار زمین، 130 هزار فضای مسقف آموزشی، پژوهشی، رفاهی و خدماتی، 5 واحد فناور دانش بنیان، کتابخانه دیجیتال و دارا بودن بزرگترین کلینیک دندانپزشکی کشور، بزرگترین مرکز آموزش عالی استان لرستان است.

براساس این گزارش دکتر زاهدی و هیئت همراه در بدو ورود ضمن ادای احترام و نثار تاج گل به شهدای گمنام دانشگاه، و افتتاح نمایشگاه عاشورایی، از قسمتهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد از جمله، آزمایشگاهها، کارگاهها، کتابخانه، خوابگاهها، دانشکده ها، کلینیک دندانپزشکی و بوستان بازدید کردند.

کد خبر: 862249

وب گردی

وب گردی