تدوین دو برنامه در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی/شوراهای جمنا تا پایان 96 ترمیم می‌شوند

رئیس کمیته سیاسی جمنا گفت:احتمالا تا قبل از پایان سال در همه استان‌ها، شهرستان‌ها و سپس در مرکز، شوراهای جبهه را ترمیم می‌کنیم.

به گزارش ایسکانیوز،حسین نجابت رئیس کمیته سیاسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تشکل‌های گروه سیاسی ، درباره آخرین فعالیت‌های تشکل متبوعش، اظهار کرد: در جبهه مردمی ارزیابی خوبی از فعالیت‌هایمان در انتخابات دوره قبل داشتیم و آسیب‌شناسی دقیقی از نقاط قوت و ضعف صورت گرفته است.

وی ادامه داد: براساس این آسیب شناسی برنامه‌ای حداقل دو ساله برای انتخابات مجلس و برنامه دراز مدت دیگری برای آینده تدوین شده است.

نجابت با اشاره به ترمیم شوراهای شهرستانی، استانی و شورای مرکزی، بیان کرد: رویکرد این ترمیم به سمت استفاده بیشتر از جوانان، بانوان و پوشش طیف‌ وسیع‌تری خواهد بود چرا که در دوره انتخابات ریاست جمهوری مدت زمان کوتاهی از تشکیل جبهه گذشته بود و نتوانستیم برخی کارها را انجام دهیم، اکنون فرصت مناسبی است تا رایزنی‌ها را آغاز کنیم.

رئیس کمیته سیاسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: برای ترمیم شوراهای استانی و شهرستانی به دستورالعمل کلی رسیده‌ایم، با شروع فصل زمستان و احتمالا تا قبل از پایان سال در همه استان‌ها، شهرستان‌ها و سپس در مرکز، شوراهای جبهه را ترمیم می‌کنیم.

رایزنی با احزاب و شخصیت‌های موثر برای توافق درباره رویکرد جدید جبهه مردمی

نجابت درباره رایزنی‌ها با شخصیت‌های موثر در جریان اصولگرایی، اضافه کرد: اولین کار ضروری در شرایط فعلی انجام رایزنی با همه احزاب و شخصیت‌های فعال است تا بتوانیم راهبرد جدید را به تفاهم و توافق برسانیم.

ارزیابی از اوضاع کشور در سه حوزه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در جبهه مردمی

رئیس کمیته سیاسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: ما ارزیابی دقیقی از اوضاع کشور در سه حوزه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی انجام دادیم و کارگروه‌هایی نیز این مسائل را رصد می‌کنند.

نجابت خاطر نشان کرد: در مقاطع مختلف نقطه نظرات جبهه را برای اعضا، طرفداران و عامه مردم انتشار و همچنین تحلیل‌هایی از مسائل مختلف را ارائه می‌دهیم تا خودمان را برای انتخابات 98 آماده کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر: 862316

وب گردی

وب گردی