گزارش سوم مجلس از اجرای برجام چهارشنبه در صحن قرائت می شود

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش شش ماهه سوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از اجرای برجام چهارشنبه هفته جاری در جلسه علنی مجلس قرائت می شود.

به گزارش ایسکانیوز، اکبر رنجبرزاده روز شنبه اظهار داشت: بررسی گزارش شش ماهه سوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دستور کار هفته جاری مجلس قرار دارد.
وی افزود: به دلیل آن که جلسه رای اعتماد به وزیران پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری و نیرو فردا برگزار می شود، قرائت گزارش شش ماهه سوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد روند اجرای برجام روز چهارشنبه انجام می شود.
رنجبرزاده ادامه داد: تاکنون دو گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسات علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شده است و سومین گزارش این کمیسیون آماده قرائت می شود.
عضو هیات رییسه مجلس گفت: براساس مصوبه مجلس شورای وزارت خارجه هر سه ماه یکبار باید گزارشی از روند اجرای برجام به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارائه کند، هم اکنون وزارت خارجه هفتمین گزارش خود از روند برجام را به مجلس ارائه کرده است، در این راستا کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز هر شش ماه یکبار گزارش نظارتی را بر اساس گزارش وزارت امور خارجه تهیه و این گزارش در جلسه علنی مجلس قرائت می شود.

منبع: ایرنا

کد خبر: 862334

وب گردی

وب گردی