موسوی:  پروژه های انجام شده پایین تر ازسطح توقعات نمایندگان مجلس است

نماینده مجلس با اشاره به این که بودجه عمرانی 15 درصد کل بودجه کشور را در بر می گیرد اظهار داشت: حجم پروژه هایی که در حال حاضر درحال اجرا است نسبت به سال گذشته بهتر از پارسال بوده است اما کمتر از سطح انتظارات نمایندگان مجلس است .

سید ابوالفضل موسوی بیدکی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز با اشاره به گزارش سخنگوی دولت در مورد بودجه عمرانی و کارهایی که انجام شده است گفت: بودجه عمرانی 15 درصد از بودجه کل کشور است و حجم پروژه هایی که در حال حاضر درحال اجرا است نسبت به سال گذشته تاکنون که در پایان ماه هفتم هستیم بهتر از پارسال بوده است اما کمتر از سطح انتظارات نمایندگان مجلس است .

وی تصریح کرد: نسبت به بودجه ای که داشته ایم فعالیت عمرانی انجام شده است ولی مسئله ما این است که بودجه به اندازه لازم نیست و در مرحله بعد حالا که بودجه نیست باید ساز و کارهای دیگر تبیین شود که پروژه ها از بخش دولتی و عمومی خارج و به بخش خصوصی و مردمی سپرده شود که بتوانیم سرمایه بیشتری را تخصیص دهیم.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: باید دنبال ساز و کاری باشیم تا بودجه پروژه های عمرانی را تامین کنیم.

303

کد خبر: 862499

وب گردی

وب گردی