رسانه های استانی میان رسانه های مهم و مطرح جانمایی شوند

سردبیر خبرگزاری دفاع مقدس گفت: در نمایشگاه های مطبوعات سال های آتی می توانیم به جای اینکه رسانه های مهم و مطرح را در کنار یکدیگر بچینیم، هر ساله حدود 10 رسانه استانی را در میان آن ها جانمایی کرده تا بیشتر دیده شوند و توقعات آن ها تا حدودی برآورده شود.

مصطفی خدا بخشی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به روند برگزاری نمایشگاه مطبوعات گفت: نمایشگاه مطبوعات در دومین روز برگزاری خود قرار دارد، امروز افتتاحیه مراسم بود و از نظر حضور مسئولان و مردم هنوز به نقطه اوج خود نرسیده است. اکنون دو روز از برگزاری نمایشگاه گذشته و من تصور می کنم نسبت به سال های قبل روند قبلی را طی می کند و پس از آن سیر صعودی به خود می گیرد.
وی ادامه داد: از نظر جانمایی غرفه ها می توان گفت نسبت به سال گذشته بهبود یافته است هر چند متاسفانه چند خبرگزاری و روزنامه تاثیر گذار مانند فارس ،تسنیم و... حضور ندارند و جای خالی آن ها حس می شود.
سردبیر خبرگزاری دفاع مقدس گفت: امیدواریم در نمایشگاه های مطبوعات سال های آتی شاهد حضور حداکثری رسانه ها باشیم زمانی که رسانه ها حداکثر حضور خود را در کنار یکدیگر داشته باشند می توانند صدای رساتری در تریبون های خارجی داشته باشند.
وی افزود: از نکات مثبت نمایشگاه مطبوعات امسال می توان به غرفه آرایی رسانه ها اشاره کرد که نسبت به سال های گذشته بهبود داشته است.انشاءالله روند مثبت نمایشگاه مطبوعات سیر صعودی داشته باشد و تا روزهای پایانی به نقطه اوج خود برسد.
وی با اشاره به جانمایی رسانه های استانی گفت: شاید نکته فراموش شده در نمایشگاه مطبوعات این است که به اندازه کافی به رسانه های استانی پرداخته نشده است. همیشه به استان تهران توجه خاصی شده و متاسفانه پرداختن به اخبار در گستره کشوری فراموش شده که در آن سوژه ها و موقعیت ها ،جمعیت و پراکندگی خبری زیادی وجود دارد و پرداختن به اخبار این حوزه ها، در اولویت های پایین تری قرار داده می شود.
وی افزود: این رویکرد خبری در نمایشگاه مطبوعات نیز نمود و ظهور پیدا می کند به گونه ای که دور افتاده ترین نقاط نمایشگاه به استان ها اختصاص می یابد.به همین منظور بهتر است مسئولان به افرادی که در این حوزه خبری استان ها فعالیت می کنند بیشتر توجه کنند زیرا این افراد عملا تریبون نظام در هر استان هستند، پس تقویت آن ها حتی گرفتن یک عکس یادگاری مسئولان در غرفه استان ها می تواند امید بیشتری برای کار در آن ها ایجاد کند. این مسئله سخت اما شدنی است.
خدابخشی تاکید کرد: برای مثال در نمایشگاه های مطبوعات سال آتی می توانیم به جای اینکه رسانه های مهم و مطرح را در کنار یکدیگر بچینیم، هر ساله حدود 10 رسانه استانی را در میان آن ها جانمایی کرده تا بیشتر دیده شوند و توقعات آن ها تا حدودی برآورده شود.

701

کد خبر: 862515

وب گردی

وب گردی