آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی از ترم آینده عملیاتی می‌شود

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تدوین آیین نامه جدید نقل و انتقال دانشجویان دختر، گفت: این آیین نامه از ترم دوم تحصیلی اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام کلانتری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، در خصوص انتقال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی به دانشگاه‌های محل اسکانشان، گفت: آیین نامه جدید نحوه انتقال دانشجویان به محل سکونت شان در حال تدوین است و از ابتدای ترم دوم تحصیلی اجرایی خواهد شد.

وی افزود: این نقل و انتقال در چارچوب تعیین شده و آیین نامه‌ای که برای آن در نظر گرفته شده، انجام خواهد شد.

کلانتری خاطرنشان کرد: انتقال دانشجویان دختر معمولاً در اولویت قرار می‌گیرد و مشروط بر این است که رشته مورد نظرشان در دانشگاه مقصد باشد و همچنین هم ترازی آموزشی وجود داشته باشد و نباید مشکل آموزشی پژوهشی برای دانشجو پیش بیاید.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: اگر دانشجو همه شرایط را داشته باشد، انتقال به صورت قطعی انجام می‌شود و اگر دانشجو شرایط را نداشته باشد، به صورت مهمان با انتقال موافقت می‌شود و اگر در بازه زمانی که در دانشگاه مقصد میهمان است، مشکلی برایش ایجاد نشود، انتقال به صورت قطعی انجام می‌شود.

کلانتری ادامه داد: در آیین نامه‌ای که در حال تدوین است، همه موارد لحاظ خواهد شد تا مشکلی برای نقل و انتقال دانشجویان ایجاد نشود.

وی در خصوص نحوه ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت درخواست شان باید به سامانه نقل و انتقال دانشگاه مراجعه کنند. درخواست هایی که در چارچوب باشد، به صورت خودکار انجام می‌شود و به دانشجو ابلاغ می‌شود و مواردی که نیاز به بررسی خاص دارد، بررسی و به دانشجو پاسخ داده می‌شود.

کد خبر: 862533

وب گردی

وب گردی