ندا شهسواری: فضای خیلی جالبی را در نمایشگاه مطبوعات تجربه کردم/ تلاش می کنیم از آقایان جلو بزنیم/ پینگ پنگ بازان مثل قارچ رشد می کنند!

بانوی المپیکی تنیس روی میز کشورمان با حضور در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات اعلام کرد اولین بار است در این نمایشگاه حضور پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، ندا شهسواری، بانوی المپیکی تنیس روی میز کشورمان با حضور در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات اظهار داشت: ما امروز (شنبه) در اردو بودیم که آقای نظری (دبیر فدراسیون) گفت می خواهیم به نمایشگاه برویم. من اصلا نمی دانستم جریان از چه قرار است ولی آمدم و دیدم که همه رسانه ها در نمایشگاه، غرفه دارند. جمع خیلی جالبی بود.

وی ادامه داد: فضای خیلی جالبی را تجربه کردم. من همیشه از طریق تلفن با خبرنگاران در ارتباط بودم ولی الان همه غرفه ها را از نزدیک دیدم که اتفاق جالبی بود. اولین بار بود که در نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا می کنم و این جمع را می بینم. امیدوارم سال های بعد در این نمایشگاه حضور پیدا کنم.

بانوی المپیکی تنیس روی میز کشورمان در مورد وضعیت رشته ورزشی خود تصریح کرد: رشته تنیس روی میز مخاطبان زیادی دارد چون هم به صورت حرفه ای دنبال می شود و هم مردم به صورت تفریحی در پارک ها و فضاهای دیگر پینگ پنگ بازی می کنند. از سال 2012 تنیس روی میز هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان، المپیکی شده و این موضوع روی استقبال مردم تأثیر بیشتری داشته است. این اتفاق خیلی خوشحال کننده است. خدا را شکر حال و روز تنیس روی میز ایران خیلی خوب است.

شهسواری درباره اینکه جایگاه تنیس روی میز ایران در دنیا چندان قابل توجه نیست، گفت: سال 1380 اولین سالی بود که بانوان ایران پس از انقلاب اسلامی به مسابقات برون مرزی اعزام می شدند. ما از رده های آخر شروع کرده و حالا به دسته دو جهان رسیده ایم. امیدوارم در فروردین ماه در مسابقات سوئد که به صورت تیمی برگزار می شود، جایگاه خود را حفظ کنیم و بالاتر هم برویم.

وی با اشاره به المپیک 2022 توکیو خاطرنشان کرد: یکی از آرزوهای من این است که در المپیک 2020 هم حضور داشته باشم چون سومین المپیک پیاپی خود را تجربه خواهم کرد و برای من افتخار بزرگی است. همه تلاشم را برای کسب مدال انجام خواهم داد اما این کار در پینگ پنگ واقعا سخت است. بازیکنان پینگ پنگ خیلی زیاد هستند و مانند قارچ رشد می کنند و هر روز بیشتر هم می شوند! کشورهای آسیایی در این رشته قدرت های برتر دنیا هستند ولی ما هم بازیکنان خوبی را داریم و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا حتی از آقایان هم جلو بزنیم.

604

کد خبر: 862556

وب گردی

وب گردی