چه کسی به عنوان شهردار مریوان انتخاب شد؟

با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان "جمال شریفی" به عنوان شهردار جدید مریوان معرفی شد.

به گزارش ایسکانیوز، عصر روز شنبه 6 آبان ماه مراسم تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید مریوان با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان در سالن فرمانداری این شهر برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان در این مراسم اظهار داشت: شهرداری نهادی مردمی و غیردولتی است که برای پیشرفت و انجام بهتر فعالیت‌های خود نیاز مبرم به همکاری مردم دارد و در غیر اینصورت موفق نخواهد بود.

جمشید اسدی افزود: متأسفانه برخی از افراد بدهی‌های شهرداری را بهانه‌ای برای عدم مدیریت صحیح مطرح می‌کنند در حالیکه تمامی شهرداری‌های کشور بدهکار هستند.

بدهی 25 میلیارد تومانی شهرداری مریوان رغبت شهردار برای انجام فعالیت‌های عمرانی را نشان می‌دهد!

وی با اشاره به برخی اظهارات مطرح شده درباره بدهی 25 میلیارد تومانی شهرداری مریوان گفت: این میزان بدهی عدم توانایی «کریمی شهردار سابق شهرداری مریوان» را نمی‌رساند بلکه میل و رغبت وی برای انجام فعالیت‌های عمرانی را نشان می‌دهد!

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان تصریح کرد: در هیچ یک از شهرستان های استان همانند مریوان معارض معابر وجود ندارد و این معضل سبب شده که شهرداری بسیاری از توانایی‌های کاری خود را از دست بدهد.

وی بیان کرد: سال گذشته در شهرداری مریوان 33 میلیارد تومان تحقق بودجه صورت گرفته و از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها نیز 12 میلیارد و 400 تومان و از محل‌های دیگر 7 میلیارد و 700 میلیون تومان به این شهرستان کمک مالی شده است.

اسدی با بیان اینکه پرونده‌های قضایی در شهرستان مریوان بسیار زیاد است، افزود: و مردم این شهر بابت معابری که خودشان از آن استفاده می‌کنند از شهرداری شکایت می‌کنند که این کار در هیچ شهرستانی به اندازه مریوان سابقه ندارد.

وی با اشاره به برخی اظهارات مطرح شده مبنی براینکه شهرداری با مشورت شورای شهر نیروهای مازاد را تعدیل می‌کند، اظهار کرد: به هیچ وجه اجازه تعدیل و جایگزینی نیروها را به شهرداری و اعضای شورای این شهر نمی‌دهیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان تاکید کرد: نباید به هیچ وجه «تعدیل و استخدام نیرو» توسط اعضای شورای این شهر صورت بگیرد، بنابراین اعضای شورای اسلامی شهر مریوان دخالتی در فعالیت‌های شهرداری نداشته باشند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات فواد کریمی شهردار سابق قدردانی و «جمال شریفی» به عنوان شهردار جدید مریوان معرفی شد.

901

کد خبر: 862687

وب گردی

وب گردی