12 آبان؛ افتتاح نمایشگاه تلگرامی  «دیلی ورلد»

اولین نمایشگاه عکس گروهی تلگرامی «دیلی ورلد» 12 آبان ماه در فرهنگسرای سرو تهران همزمان با رونمایی از مجله «عکس نگاشت» و همچنین سایت این گروه افتتاح خواهدشد.

به گزارش ایسکانیوز از فرهنگسرای سرو، گروه تلگرامی «دیلی ورلد» سه سال پیش با هدف معرفی و انتشار تازه های حوزه عکاسی در زمینه تکنولوژی، جشنواره ها، مجلات و کتاب های عکاسی و همچنین معرفی عکاسان پیشرو داخلی و خارجی و توجه به عکاسان جوان و خوش فکر راه اندازی شد.

در طول این مدت علاوه بر انتشار رویدادهای پیرامون عکاسی، تجزیه و تحلیل رسانه های داخلی و خارجی در مناسبت های مشخص به لحاظ استفاده مناسب از عکس در صفحه نخست از دیگر اقداماتی بود که در این گروه انجام شد.

مجله عکس این نمایشگاه تحت عنوان «عکس نگاشت» در 164 صفحه در قطع وزیری با تیراژ 1000 نسخه با کاغذ 150گرم گلاسه مات تحت مجوز ماهنامه فرهنگی و هنری دمنوش چاپ و به طور رسمی بعد از مراسم رونمایی در کیوسک ها و کتاب فروشی های معتبر توزیع خواهد شد.

براساس این گزارش، نگارش یادداشت های مرتبط با عکاسی بخصوص عکاسی خبری و مستند، دعوت از اساتید عکاسی و اعضا، انجمن های صنفی عکاسی و بحث و تبادل نظر پیرامون اتفاقات حوزه عکاسی و گاها فیلم از دیگر اقدامات صورت گرفته طی سه سال راه اندازی گروه تلگرامی دیلی ورلد هستند.

502

کد خبر: 862753

وب گردی

وب گردی