پیش بینی تندباد شدید و بروز خسارت از بعدازظهر امروز در آذربایجان غربی

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: ورود سامانه بارشی از امروز موجب وقوع تندباد، رگبار و رعد و برق و کاهش دما در استان می شود.

به گزارش ایسکا نیوز،آزاد توحیدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: با بررسی نقشه‌های پیش یابی از بعدازظهر امروز وزش باد شدت گرفته در اکثر شهرهای استان به همراه گردو خاک ، کاهش دید نیز پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: وزش باد و طوفان طی امروز و فردا ادامه خواهد داشت و احتمال خسارت دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی از شهروندان خواست تا حتیالمقدور از تردد در فضای باز، حاشیه ساختمان های نیمه تمام و درختان کهنسال خودداری کنند.

توحیدی با اشاره به بیشترین سرعت باد ثبت شده در آذربایجان غربی گفت: بیشترین سرعت وزش باد در شهرستان شاهین دژ با سرعت 94 کیلومتر بر ساعت بوده است.

وی با اشاره به دمای هوای ارومیه طی 24 ساعت گذشته اظهار کرد: ارومیه در خنک ترین ساعات 7 درجه بالای صفر و در گرمترین ساعت 25 دجه بالای صفر گزارش شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته سلماس و خوی با دمای 5 درجه بالای صفر خنک ترین شهر استان بوده است،افزود: گرمترین شهر استان طی 24 ساعت گذشته نده با 27 درجه بالای صفر گزارش شده است.

902/900

کد خبر: 862949

وب گردی

وب گردی