ادامه جلسات هیات سیاسی با «روحانی» بستگی به نظر شورای مرکزی جامعه روحانیت دارد

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه نظر ما این است که آقای روحانی هراز چندگاهی به جلسات جامعه روحانیت بیاید، گفت: البته ادامه این جلسات بستگی به نظر شورای مرکزی جامعه روحانیت دارد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه در جلسه اخیر شورای مرکزی جامعه روحانیت موضوع دیدار هیات سیاسی جامعه با رئیس‌جمهور مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: هدف از این دیدار این بود که جامعه روحانیت همراه با رهبر معظم انقلاب که در حکم تنفیذ رئیس‌جمهور مطالبی را مطرح کردند ما نیز مطالبات خود را اعلام کنیم.

رهبر با بیان اینکه هیات سیاسی جامعه روحانیت با روحانی دیدار و مطالب خوبی را در این نشست مطرح کرد، افزود: نظر ما این است که آقای روحانی هراز چندگاهی به جلسات جامعه روحانیت بیاید و دغدغه‌های روحانیت را که دغدغه مردم است، بشنود و این به خود دولت کمک می‌کند.

عضو جامعه روحانیت مبارز این دیدار را کاملا دوستانه عنوان کرد و گفت: ادامه این جلسات بستگی به نظر شورای مرکزی جامعه روحانیت دارد.

به گزارش فارس، جامعه روحانیت مبارز عصر دوشنبه 24 مهرماه با حسن روحانی رئیس‌جمهور دیدار کرد و در این دیدار تعدادی از اعضای جامعه روحانیت مبارز حضور داشتند و مهم‌ترین پیشنهادات و مسائل خود را در ارتباط با عملکرد دولت جدید مطرح کردند.

منبع: فارس

کد خبر: 862990

وب گردی

وب گردی