مجوز افزایش قیمت آب و برق را در برنامه ششم به دولت دادیم

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش قیمت آب و برق گفت: آقای اردکانیان اعلام کرد افزایش قیمت حامل‌های انرژی در راستای سیاست‌های کلان کشور اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز ، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در ادامه بررسی رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی علوم و نیرو، غلامرضا کاتب در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم گفت: امروز یکی از بزرگترین چالش‌ها و نگرانی‌های ملت، مدیریت امور آب است.

وی با اشاره به تکالیف برنامه ششم توسعه برای مقابله با بحران آب گفت: آقای اردکانیان یکی از صاحبنظران بخش آب در داخل کشور و در سطح بین‌الملل است.

کاتب از اردکانیان خواست پس از کسب رأی اعتماد، در اولین سفر استانی جهت بررسی مشکلات به استان خوزستان سفر کند و گفت: در برنامه‌های آقای اردکانیان بحث تنوع‌بخشی به بهره‌گیری از آب‌های غیرمتعارف مد نظر است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، توسعه مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش آب و پساب را از برنامه‌های اردکانیان خواند و گفت: مدیران آب و برق کشور بر انتخاب آقای اردکانیان اجماع و اذعان دارند که وی چهره‌ای متخصص است که در راهبردهای اجرایی توانمند می‌باشد.

کاتب در مورد افزایش قیمت آب، بر ق و گاز اظهار داشت: طبق برنامه ششم توسعه ما به دولت اجازه داده‌ایم قیمت‌ حامل‌های انرژی را با توجه به ملاحظات اجتماعی تعیین کند؛ بنابراین در جلسه‌ای که با آقای اردکانیان داشتم، تأکید شد افزایش قیمت حامل‌های انرژی در راستای سیاست‌های کلان کشور اجرا خواهد شد.

منبع: مهر

کد خبر: 863007

وب گردی

وب گردی