خروج ۳۰۰ هزار زائرحسینی از مرزهای زمینی/ ۵۰ درصد ترددهای اربعین تاکنون از مرز مهران بود

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با اشاره به خروج ۳۰۰ هزار زائر از مرزهای زمینی ، هوایی و دریایی، گفت: ۵۰ درصد ترددهای اربعین تاکنون از مرز مهران بوده است .

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، سردار منتظر المهدی در بازدید از مرز مهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و در بخش های مختلف از پلیس از جمله پلیس امنیت، گذرنامه، راهنمایی و رانندگی، پلیس راه، یگان ویژه و..در مرزهای چهار گانه حضوری فعال دارد .

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار زائر از مرزهای اعلام شده خارج شده اند که ۵۰ درصد از این میزان سهم مرز مهران بوده است، تصریح کرد: خوشخبتانه امسال اقدامات خوبی در مرز مهران صورت گرفته و تعداد گیت های خروج در این مرز افزایش یافته و همین باعث تسهیل در تردد زائران شده است .

معاون اجتماعی ناجا به آمادگی ۱۶۰ گیت پلیس در پایانه های مرزی اشاره کرد و از زائران خواست سفر خود را مدیریت و به روزهای آخر موکول نکنند و حتما با ویزا و گذرنامه به مرز مهران مراجعه کنند تا شاهد رفت و آمد زائران به صورت آرام و روان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه خروج از مرز بدون گذرنامه و ویزا امکان پذیر نیست ، تاکید کرد: زائران ویزای خود را از مراکز مجاز و معتبر اخذ کنند.
706

کد خبر: 863079

وب گردی

وب گردی