سلیمی: آمریکا به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت است

نماینده مجلس با اشاره به تحریم های جدید که از طرف آمریکا برعلیه ایران اعمال شده است اظهار داشت: آمریکایی ها در تحریم های جدید به دنبال ایجاد شکاف در حاکمیت هستند و از طرف دیگر ایجاد شکاف بین ملت و حاکمیت را دنبال می کنند .

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز با اشاره به پیام وحدتی که از همگرایی میان ارتش و سپاه صادر شده است گفت: همه ملت ما در این قصه منسجم هستند البته این پیام یک پیام معنادار است.

وی در مورد تحریم های جدید آمریکا در قبال ایران اظهار داشت: آمریکایی ها در تحریم های جدبد به دنبال ایجاد شکاف در حاکمیت هستند و از طرف دیگر ایجاد شکاف بین ملت و حاکمیت را دنبال می کنند .

سلیمی با در نظر داشتن وحدت سپاه و ارتش ادامه داد: این انسجام قطعا می تواند در خنثی سازی برنامه های دشمن مکار تاثیر گذار باشد.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سپاه و ارتش ازایام دفاع مقدس با هم الفت دیرینه داشته بصورتی که بازو به بازوی هم از ایران دفاع کردند و امروز با توجه به وجود گروه های ضد انقلاب و مسائل مختلف همراستای هم عمل می کنند و قطعا وحدت ارتش و سپاه این پیام را دارد که دشمنان نمی توانند در این صف منسجم رخنه کنند.

303

کد خبر: 863087

وب گردی

وب گردی