نمایشگاه مطبوعات انسجام رسانه ها را نشان می دهد/عدم حمایت دولت از این دوره نمایشگاه

سردبیر مجله ساختمان گفت: نمایشگاه مطبوعات می تواند قدرت و انسجام رسانه ها را نشان دهد و اگر دولت حمایت کند، سبب دلگرمی اهالی رسانه می شود.

علی زهره وند در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره اهمیت برگزاری نمایشگاه مطبوعات، اظهار کرد: نمایشگاه مطبوعات امسال نسبت به سال گذشته بسیار خلوت است و به نظر من دلیل این موضوع عدم حضور دکتر روحانی در افتتاحیه نمایشگاه بوده که بار روانی منفی در مخاطبان ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: به نظر من با نیامدن رییس جمهور به این نمایشگاه یک مقدار از اهمیت این رویداد برای عده ای کاسته شد. معاون اول رییس جمهور نیز به سرعت آمدند و رفتند بنابراین می توان انتظار این سکوت را داشت.

سردبیر مجله ساختمان با اشاره به اهمیت نمایشگاه مطبوعات برای اهالی رسانه، یادآور شد: نمایشگاه مطبوعات یک ضیافت برای رسانه ها است، مطبوعات در این مکان جمع می شوند تا خدماتشان را در دسترس مردم قرار دهند.

زهره وند با اشاره به اینکه هرسال بازدید افراد از نمایشگاه در نیمه دوم هفته بیشتر می شد، گفت: امیدواریم از سه شنبه مسوولان بیشتری در نمایشگاه حضور پیدا کنند .

وی به توجه بیش از حد این نمایشگاه به رسانه های کاغذی انتقاد کرد و گفت: این نمایشگاه اگر به رسانه های سایبری و حتی فضای مجازی نیز اهمیت بیشتری دهد، رضایت افراد بیشتر می شود.

سردبیر مجله ساختمان با اشاره به اینکه نمایشگاه برگزاری ویترین مطبوعات است، خاطر نشان کرد: بیشتر رسانه های کشور در این نمایشگاه حضور دارند و با یکدیگر تبادل نظر می کنند. این نماشگاه این ظرفیت را دارد که نظرات مردمی را دریافت کند.

503

کد خبر: 863205

وب گردی

وب گردی