خامس: مونیخ خیلی سرد است!

خامس رودریگس، ستاره کلمبیایی بایرن مونیخ، تایید کرد که جا افتادن در یک لیگ و کشور جدید برایش آسان نبود، اما امیدوار است که بتواند زیر نظر یوپ هاینکس به بازیکن بهتری تبدیل شود.

به گزارش "ورزش سه"، خامس که به طور قرضی از رئال به بایرن پیوست، به دلیل مصدومیت چند هفته از میادین دور بود؛ اما این هفته توانست در دیدار مقابل لایپزیش، دومین گلش در بوندس لیگا و اولین گلش در دیدارهای خانگی بایرن را به ثمر برساند.

او به سایت رسمی بوندس لیگا گفت:" زندگی در اینجا برای من کاملا جدید است و من باید با سبک بازی بایرن هم تطبیق پیدا کنم. این چیزی نیست که یک شبه رخ بدهد. ما در این مورد هم صحبت کردیم که اینجا چقدر سرد است. اما در نهایت آنچه مهم است، فوتبال است؛ بازی ای که در همه جای دنیا یک شکل بازی می شود. من کاری را که دوست دارم انجام می دهم و خوشحالم که اینجا فوتبال بازی می کنم.

رابطه با هاینکس؟ فوق العاده است. او مربی باتجربه ای است و می توان گفت در طول دوران حرفه ای طولانی اش به عنوان مربی، چیزهای زیادی دیده است. من تلاش می کنم تا دقیقا همان کاری را انجام بدهم که زیر نظر مربیان قبلی ام می کردم؛ ایده های آن را بفهمم، از آنها چیزهای جدید یاد بگیرم و به عنوان یک فوتبالیست پیشرفت کنم.

این واقعیت که هاینکس اسپانیایی هم صحبت می کند، شرایط را برای من آسان تر کرده است."

606

کد خبر: 863318

وب گردی

وب گردی