تفاهم نامه همکاری بین نیروی دریایی ارتش و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه

در همایش اهمیت دریایی، اقتدار دریایی و نیروی دریایی راهبردی، تفاهم نامه همکاری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی به امضای امیر دریادار دکتر حبیب الله سیاری و دکتر نوذر قنبری رسید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد کرمانشاه، همایش اهمیت دریایی، اقتدار دریایی و نیروی دریایی راهبردی در سالن علامه امینی واحد کرمانشاه با حضور دانشجویان و استادان این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در این همایش امیر دریادار دکتر حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر ضرورت نقش دانشگاه در کنار ایجاد امنیت توسط نیروی نظامی و انتظامی با کمکهای علمی و فناوری، گفت: توانایی های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب های ملی، منطقه ای و جهانی حائز اهمیت است.

دکتر سیاری همچنین بر استفاده از توان تحقیقاتی و ظرفیت های علمی فرهیختگان دانشگاهی و جوانان کشور با هدف رشد و ارتقای توان دفاعی و بازدارنگی جهت رسیدن به نتیجه ای مطلوب که همان ایجاد امنیت پایدار در سطح کشور است، تاکید کرد.

دکتر نوذر قنبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه نیز در این همایش بر تعامل دانشگاه با نیرو های نظامی و انتظامی برای برقراری امنیت تأکید کرد.

در حاشیه ی این همایش تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفت ماده به امضای دکتر نوذر قنبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و امیر دریادار دکتر حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی رهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران رسید.

پیش از برگزاری همایش شرکت کنندگان با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه ادای احترام و با آرمانهای امام و شهدا تجدید میثاقی دوباره کردند.

کد خبر: 863341

وب گردی

وب گردی