الگوبرداری از آموزه های انجیل در کشور غنا

به ابتکار عمل انجمن انجیلی کلیساهای غنا برای تغییر درعرصه های نظام اجتماعی این کشور، الگوبرداری از آموزه های انجیل در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، انجمن انجیلی غنا با انتخاب مرکز بین المللی عبادی پنتاکستال در منطقه تاکورادی این کشور اخیراً اقدام به برپایی دومین اجلاس سراسری کرده است.

اجلاس اخیر با عنوان «رهبری نوین و تغییرات در جامعه» آفریقا را نیازمند توجه بیشتر رهبران مسیحی در چالش با ابعاد گوناگون زندگی اجتماعی چون فقر، بیکاری،بحران معنوی،جوانان ،آزادی و عدالت دید.

در مراسم افتتاحیه این اجلاس رئیس دانشگاه معدن و تکنولوژی براین نکته تاکید داشت که وظیفه رهبران جامعه است تا درس آزادی و عدالت را به مردم خود بدهند و این فرایند بیشتر متوجه رفع درد و رنج از وضعیت زندگی طبقه فقرا و نیازمندان جامعه باید باشد.

بر رهبران مسیحی غنا فرض است تا به پیروی از حضرت عیسی مسیح (ع) به عنوان الگوی رهبری آزادی و عدالت را در تمام ابعاد حیات جامعه به انجام رسانند.
کشیشان دینی بدانند که خدمتگزار مردمند و خدا را در این باور عبادت می کنند و آن زمان که فقیری را از درد رها سازند و یا بیکاری را شغلی یابند به خوبی از عبادت پروردگار موفق بیرون آمده اند.

رهبران انجیلی هیچ راهی جز این ندارند تا کتاب مقدس (انجیل) را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند

502

کد خبر: 863397

وب گردی

وب گردی