برانکو با هوش خود بازی را مدیریت کرد/ افت ستاره های پرسپولیس طبیعی است/ یا باید شکایت کنیم یا قید پولمان را بزنیم

بازیکن سابق پرسپولیس و سایپا گفت: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و اگر به دلیل برد در دربی حریف را دست کم نگیرند می توانند پیروز بازی با سایپا باشند.

ابراهیم شکوری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، نحوه بازی پرسپولیس برابر استقلال را دربی هوشمندانه خواند و گفت: دربی شرایط خاصی دارد و برانکو با استفاده از هوش خود پس از زدن گل اول بازی را به بهترین نحو ممکن اداره کرد.

وی ادامه داد: پرسپولیس متحمل فشار زیادی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شد و با وجود تقویم فشرده بازی ها و همچنین نبود چند مهره تاثیر گذار در مجموع عملکرد خوبی در دربی از خود به نمایش گذاشت.

شکوری در رابطه با بازی سایپا و پرسپولیس که هر دو از تیم های سابق او هستند هم گفت: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و تنها ممکن است بازیکنان بعد از برد دربی کمی تیم حریف را دست کم بگیرند که البته گمان نمی کنم با وجود برانکو این اتفاق برای پرسپولیس بیفتد.

بازیکن سابق سایپا ادامه داد: سایپا هم تیم خوبی را زیر نظر علی دایی روانه مسابقات کرده است اما چند هفته ای است که از نظر نتیجه گیری به مشکل خورده اند؛ با توجه به اینکه هر دو تیم نیاز مبرمی به برد در این بازی دارند گمان می کنم شاهد بازی زیبایی از سوی دو تیم باشیم.

بازیکن سابق پرسپولیس در رابطه با افت برخی از بازیکنان سرشناس پرسپولیس و اینکه این موضوع ناشی از اشباع شدن آن ها است یا امری طبیعی محسوب می شود هم خاطرنشان کرد: به هر حال برای بازیکنانی که دو سال پشت سر هم در اوج بوده اند دوران افت هم فرا می رسد و گمان نمی کنم بازیکنان به این زودی اشباع شوند؛ ضمن اینکه وقتی برای پرسپولیس بازی می کنید بیش از هر جای دیگری به شما پرداخته می شود و بازیکنان باید مراقب رفتار های خود باشند و فراموش نکنند که به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای چه وظایفی دارند.

شکوری در رابطه با این موضوع که از تیم خاصی طلب دارد یا خیر هم تشریح کرد: متاسفانه هم از پرسپولیس که بیش از پنج سال است از آن جدا شده ام طلب دارم هم از سایپا طلبکار هستم.

وی ادامه داد: هر بار که برای وصول مطالباتمان می رویم یا تفاهمنامه امضا می کنند یا پرداخت آن را به زمان دیگری موکول می کنند؛ جالب اینجاست که در زمان عقد قرارداد بابت هر چیزی اعم از حق ایفمارک و فدراسیون و غیره از قراردادمان کسر می شود و مبلغی کمی را هم به عنوان پیش قرارداد به ما می دهند البته برای دریافت الباقی قراردادمان یا باید شکایت کنیم که محکوم به بی تعصبی می شویم و یا اینکه باید قید آن را بزنیم.

606

کد خبر: 863400

وب گردی

وب گردی